اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمن، عامل تحریف است

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امروز در فضای فرهنگی خلأ داریم و عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمنان در مسائل فرهنگی باعث شده که دشمن ارزش‌های ما را تحریف کرده و مسیر غلط را به نسل جوان نشان دهد.

عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمن، عامل تحریف است

سردار محمدرضا میرحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حقانیت دفاع مقدس با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اگر به درستی به نسل جوان منعکس شود، جاذبه‌های بسیار زیادی داشته و می‌تواند رزمندگانی مثل رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جدید تربیت کند تا مثل آن بزرگواران در دفاع از کشور و ارزش‌های الهی بتوانند افتخاراتی برای این نظام و کشور پدید آورند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اگر دقیق بتوانیم حقانیت دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کرده و از تحریف آن جلوگیری کنیم، همین مورد می‌تواند دانشگاهی برای تربیت عصر جدید باشد.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران دوران سختی را می‌گذرانند، افزود: رسانه‌ها و نخبگان ما باید تلاش کنند که در فضای فرهنگی همانند نگاهی که رزمندگان دفاع مقدس داشتند و برای این نظام عزت آفریدند، راه را به نسل جدید نشان دهند.

میرحیدری عنوان کرد: امروز در فضای فرهنگی خلأ داریم و عدم اجماع دستگاه‌های فرهنگی و نفوذ دشمنان در مسائل فرهنگی باعث شده که دشمن ارزش‌های ما را تحریف کرده و مسیر غلط را به نسل جوان نشان دهد، این مسأله مشکل بسیار سنگینی برای نظام است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ملت ما تا به حال یک ملت عزیز رشید و استواری بوده و خواهد بود، بنابراین ما باید مراقب جوانان باشیم؛ آن‌ها آیندگان این مملکت هستند و باید تلاش کنیم که همانند پدرانشان برای حراست از ارزش‌های الهی و فرهنگ و تمدن ایرانی که یک فرهنگ غنی است، حضور داشته باشند.

وی‌ خاطرنشان کرد: ما آنقدر بزرگانی داریم که جوانان می‌توانند آن‌ها را الگو قرار دهند و نباید اجازه دهیم نسل جدید از فرقه‌های ضاله زاییده دشمن تأسی پیدا کنند و در این راه فرهنگ دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جدید است.

میرحیدری درخصوص وضعیت فرهنگی استان اصفهان، تأکید کرد: اصفهان در زمان دفاع مقدس، هم در‌ زمینه فرماندهان و هم در رزمندگان سرآمد بود، امروز هم وضعیت به همین شکل است؛ امروز نیز شهید حججی‌ها از درون مردم اصفهان پرورش یافتند و امثال آن را زیاد داریم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این جوانانی را که می‌بینیم خیلی ظاهرشان با تمدن ما سنخیتی ندارد، فطرت پاکی دارند و صداقت آن‌ها می‌تواند برایشان راهنما باشد؛ دریاچه غفلت ما باعث شده که امروز ظاهر این جوان ها تغییر کند اما ما باید با یک رفتار صحیح و گفتمان درست، برخورد سازنده‌ای با این جوان‌ها داشته باشیم تا از مسیر خارج نشوند و دشمن در وجود این افراد رسوخ نکند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول