اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با اشاره به فک پلمب بعضی مغازه‌ها به صورت غیرقانونی گفت: فک پلمب مجازات سنگینی دارد و اگر این اتفاق افتاد برخورد جدی‌تر با فرد خاطی انجام می‌شود.

مجازات کیفری در انتظار مرتکبان فک پلمب

امیرحسین رزاززاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تأکید بر ساماندهی انارفروشان در شهرضا اظهار داشت: شهرداری باید با همکاری نیروی انتظامی گشت مداوم در خصوص انارفروشان داخل شهر و اطراف امامزاده بگذارد و با افراد غیرمجاز تحت عنوان سد معبر برخورد و آن‌ها را جمع‌آوری کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با تأکید بر اینکه برخورد با دستفروشان اطراف امامزاده شاهرضا عزم شهرستانی را می‌طلبد، افزود: اداره اوقاف باید به موضوع دست‌فروشان اطراف امامزاده ورود پیدا کند، اوقاف باید در قبال پول‌هایی که در قالب درآمد از موقوفات چه مستقیم و چه غیرمستقیم دریافت می‌کند برای شهر هم هزینه کند.

وی با بیان اینکه حضور انارفروشان در محور شهرضا به اصفهان بسیار خطرآفرین است و به اداره راه دستور صریح داده شده که آن‌ها را جمع‌آوری کند، بیان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا باید انارفروشان در شهرضا ساماندهی شوند و سازوکاری برای فروش آن‌ها تعریف شود.

رزاززاده با اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی در شهرضا عنوان کرد: باید یک نسخه واحد برای تالارها نوشته شود و عدد مشخصی برای ظرفیت همه تالارها مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرضا با تأکید بر اینکه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده باید بر روی میزهای پذیرایی در تالارها وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: بازرسی تالارها باید انجام شود و اگر رعایت پروتکل‌ها انجام نشد، تالار پلمب می‌شود.

رزاززاده با اشاره به فک پلمب بعضی مغازه‌ها به ویژه قلیانی‌ها به صورت غیرقانونی گفت: فک پلمب مجازات سنگینی دارد و اگر این اتفاق افتاد برخورد جدی‌تر با فرد خاطی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول