اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رزمایش مردمی حافظان سلامت محله در نجف‌آباد آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: اطلاع‌رسانی چهره به چهره و اغنا سازی افکار عمومی در باب هشدارهای لازم و اقدامات پیشگیرانه از اهداف این رزمایش است.

رزمایش مردمی حافظان سلامت محله در نجف‌آباد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الله صفرپور ظهر امروز در آیین آغاز رزمایش مردمی حافظان سلامت محله و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در سطح شهرستان نجف‌آباد شکل گرفت و با هدف‌گذاری‌های انجام شده و با محوریت امام جمعه نجف‌آباد ۷۴ مسجد در سراسر شهرستان برای این رزمایش انتخاب شد.

وی ابراز داشت: دیرخانه قرارگاه‌ها در سطح شهرها و محله تشکیل و ائمه جماعات و جمعه ، رابطان بهداشتی و کسبه امین و رییس هیات مذهبی برای ادامه روند کار توجیه شدند.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج نجف‌آباد گفت: این قرارگاه قصد دارد تا بسیج حداکثری امکانات و نیروی انسانی محلات را در باب مقابله با ویروس کرونا فراهم کند و بستر مصون ساز محلات را از طریق توصیه در محل تجمع محلات ایجاد کند.

وی اطلاع‌رسانی چهره به چهره و اغنا سازی افکار عمومی را از اهداف رزمایش دانست و عنوان کرد: این اطلاع‌رسانی در باب هشدارهای لازم و اقدامات پیشگیرانه صورت می‌پذیرد و در کنار آن نیز کمک به سالمندان، بیماران کرونایی و خانواده‌های نیازمند را در قالب تهیه بسته‌های معیشتی در دستور کار دارد.

وی در پایان گفت: این قرارگاه در سطح محلات با ترکیب ائمه جماعات مساجد و دبیری فرماندهان پایگاه‌های بسیج و نماینده بهداشت و متخصصین و متعهدین از اقشار مختلف بهره خواهد برد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج۱۰/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول