اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرودگاه کاشان به شبکه حمل و نقل هوایی کشور متصل شود

امام‌جمعه کاشان گفت: می‌طلبد امروز با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی فرودگاه کاشان به شبکه حمل و نقل هوایی کشور متصل شود.

فرودگاه کاشان به شبکه حمل و نقل هوایی کشور متصل شود

به گزارش برگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام عباسعلی سلیمانی  امروز دیدار با وزیر راه و شهرسازی که در مصلی کاشان برگزار شد بابیان اینکه، جدایی بین ملت و دولت وجود ندارد و این دشمن است که دنبال جدایی است، اظهار کرد: شرایط کشور ازلحاظ اقتصادی خاص است؛ در برخی پروژه‌ها اولویت‌بندی وجود داشته باشد تا فرسایشی نشود و به مردم فشار نیاورد که این امر جز وظایف  شما وزیران است.

امام‌جمعه کاشان، با اشاره به اینکه، پروژه‌ها اگر به‌نوعی در منظر عمومی حالت تعطیلی پیدا کند آثار منفی پیدا می‌کند، افزود: در کاشان ۸۵ درصد کارها به‌صورت مردمی اداره می‌شود و بخش عظیم از کارهای عمومی شهرستان کاشان دست مردم است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، بابیان اینکه انجمن‌های خیرین کاشانی در حوزه مدرسه‌سازی بالغ‌بر ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مصلی کاشان را بخش عمده‌اش را مردم کاشان درست کرده‌اند و امیدواریم پروژه‌های نیمه کار در همین فرصت باقی‌مانده دولت به اتمام برسد.

وی در پایان تصریح کرد: می‌طلبد امروز با دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی فرودگاه کاشان به فرودگاه کشوری متصل شود؛ تا کی می‌تواند شهرداری با همین درآمد اندک هزینه کادر اینجا را پرداخت کند امروز پرواز نیست اما هزینه روی دوش شهرداری است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول