اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معدن‌کاران در نطنز در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها فعالیت کنند

استاندار اصفهان گفت :خواسته اکثریت مردم نطنز استفاده بهینه و رعایت دستورالعمل های قانونی در برداشت معادن است و ما از معدن داران درخواست داریم در چارچوب قوانین و دستورالعمل ها معدن داری کنند.

معدن‌کاران در نطنز در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌ها فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، عباس رضایی صبح امروز به منظور ملاقات عمومی و بازدید از واحدهای تولیدی نطنز و بادرود به این شهرستان سفر کرد.

استاندار به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار  ابتدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان و بازدید از چند واحد تولیدی در سالن اجتماعات فرمانداری نطنز پذیرای ملاقات عمومی بود.

 عباس رضایی در پایان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در راستای ملاقات عمومی با مردم استان اصفهان، امروز توفیق حاصل شد که در شهرستان نطنز در خدمت مردم عزیز و شریف و نجیب این شهرستان باشیم.

 استاندار اصفهان افزود: خوشبختانه فرهنگ بالای این منطقه باعث شد که مردم در این ملاقات اکثر مسائل اجتماعی شهر و شهرستان را مطرح کنند و کمتر مشکلات خصوصی خود را مطرح کردند.

رضایی گفت: مشکلات عدیده ای در نطنز وجود داشت که مردم در این ملاقات این مشکلات را مطرح کردند که مسأله اصلی آن آب و فاضلاب و نگرانی از خشکسالی و قطع آب در چند سال گذشته بود.

وی خاطر نشان کرد: مسأله بعدی بحث بیمارستان نطنز و بحث تجهیز این بیمارستان بود و مردم درخواست نصب دستگاه سی تی اسکن را در بیمارستان داشتند.

استاندار اصفهان گفت: مسأله معادن در شهرستان نطنز بسیار مهم و حیاتی است؛ در این ملاقات‌ها مردم هیچ مخالفتی با معدن داران و برداشت معادن نداشتند، اکثریت مردم استفاده بهینه و رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قوانین را خواستار بودند و ما از معدن داران می‌خواهیم که این موضوع را حتماً رعایت کنند.

رضایی ضمن اشاره به درخواست مردم برای دو بانده کردن جاده نطنز به مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن  گفت: مسائلی در خصوص تولید، بانک‌ها و همچنین استخر نطنز مطرح شد که در همین جلسه با مدیران کل استانی تماس تلفنی حاضر و مسائل از طریق مدیران کل پیگیری شد که امیدواریم در سفر بعدی تمامی مسائل حل شده باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول