اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجهیز فرودگاه کاشان باید در اولویت باشد

جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: این فرودگاه باید در شأن مردم فرهنگی مذهبی این شهر تجهیز شود،باید تلاش کنیم تا وضعیت ساختمانی بهتر شود.

تجهیز فرودگاه کاشان باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس  از کاشان، عباسعلی قپانی‌پور امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه کاشان اظهار داشت: وجود فرودگاه از ضروریات این منطقه است و به دلیل ظرفیت صنعتی و اقتصادی ویژه این شهرستان یکی از ضروریات چهار گانه توسعه است.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه فرودگاه مطالبه عمومی است گفت: تجهیزات فرودگاه درحال حاضر موقت است که تلاش می کنیم تا با استفاده از بخش خصوصی و دولتی به زودی زیر ساخت های بهتری برای فرودگاه آماده شود و به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم تا مردم کاشان بتوانند راحت به عتبات عالیات سفر کنند.

حکمت‌الله سیمی نیز اظهار داشت: پلیس فرودگاه به عنوان یک پلیس تخصصی که هم رابط قوه قضایی و هم در بحث مبارزه با قاچاق ارز و مواد مخدر خدمت می‌کند دارای  جایگاه ویژه ای است که برای امنیت منطقه ضرورت دارد.

جانشین فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به ساختمان موقت فرودگاه کاشان گفت: این فرودگاه باید در شأن مردم فرهنگی مذهبی این شهر تجهیز شود،باید تلاش کنیم تا وضعیت ساختمانی بهتر شود.

وی افرادی که در فرودگاه کار می‌کنند را مانند چرخ دنده‌های ساعت دانست که برای نظم و دقت در انجام کار‌، باید به عنوان یک خادم به مردم خدمت‌رسانی کنند.

سیمی با بیان اینکه این مرکز جای کار بسیار دارد گفت: اگر هر کدام از ما به خوبی در جای خود انجام وظیفه کنیم این سیستم مانند ساعت نظم و حرکت خواهد داشت، این ساختمان زیبنده و در شأن مردم شهید پرور کاشان نیست پس در استاندارد شدن آن تلاش کنید و هر کدام در جایگاه خود به این هدف بپردازد.

سیدمسعود مسعودی نیز گفت: این مرکز به ۲۲ شهر کشور خدمات‌رسانی دارد که منافع مردم در بودجه و هزینه های آن دیده شده و تعرفه بلیط آن یک سوم کل فرودگاه‌های کشور است و برای مردم مقرون به صرفه است.

مدیرعامل فرودگاه کاشان  با بیان اینکه در حال حاضر این فرودگاه با یک پنجم پرسنل در حال فعالیت است افزود: فرودگاه کاشان در مسیر توسعه  تجارت و اقتصاد کشور قرار گرفته و با توجه به ظرفیت صادرات منطقه می‌تواند سرعت و تسهیل در این حوزه را بالا برده و کمک کننده باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم با از تلاش‌های دولتیار زنگنه تقدیر و سرگرد رضا طحان‌زاده جویمندی به عنوان مسؤول پلیس فرودگاه کاشان معرفی شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول