اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تلألو فانوس‌های عمار در شهر/«قصه ما»، معرفی قصه‌های مردم برای دوربین‌ها

مسؤول اکران‌های مردمی یازدهمین جشنواره فیلم عمار در اصفهان گفت: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت عماریار ضمن آگاهی از برنامه‌های این دوره از جشنواره، به تماشا اکران‌ها با تهیه «بلیت اختیاری» بپردازند.

تلألو فانوس‌های عمار در شهر/«قصه ما»، معرفی قصه‌های مردم  برای دوربین‌ها

مصطفی حدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم عمار و همچنین نحوه نمایش آثار این دوره از جشنواره اظهار داشت: از سال گذشته پس از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌هایی ایجاد شد که از همین رو سایت عماریار از ابتدا سال جاری به منظور اکران‌های آنلاین جشنواره مردمی فیلم «عمار» فعالیت خود را قوت بیشتری داده است.

مسؤول اکران‌های مردمی یازدهمین جشنواره فیلم عمار ادامه داد: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir ضمن آگاهی از برنامه‌های این دوره از جشنواره، به تماشا اکران‌ها با تهیه «بلیت اختیاری» بپردازند یعنی مخاطبان می‌توانند پس از تماشا فیلم با تهیه «بلیت اختیاری» به هر میزانی که تمایل دارند به فیلم سازان و مستند سازان کمک کنند.

اکران‌های ویژه برای مجموعه‌های مختلف

وی با اشاره به نحو اکران‌های ویژه مجموعه‌های مختلف یادآور شد: مجموعه‌های مختلف می‌توانند برای اکران‌ها ویژه خود در یک زمان خاص، فیلم‌ها را تماشا کنند بدین صورت که مجموعه‌های اکران کننده با تعیین زمان مشخص و هماهنگی با رابطین اکران‌های مردمی، مستند و ساعت نمایش مد نظر خود را اعلام کند، آنگاه لینکی جهت اکران ویژه در اختیار آن مجموعه قرار خواهیم داد همچنین مجموعه‌ها می‌توانند پس از اکران‌های خود با کارگردان اثر ارتباط گرفته و به بحث، گفتگو و انتقال پیشنهادات و انتقادات خود بپردازند. 

«قصه ما»، روایت قصه‌های مردم از دوربین عمار

حدیدی خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره «عمار» سامانه‌ای به نام «قصه ما» به نشانی gheseyemaa.ir جهت ثبت سوژه‌های مردمی راه اندازی شد، در واقع با راه‌اندازی این سامانه، تلاش شده است تا با ثبت سوژه‌های مردمی توسط خود مردم، قصه‌های مختلف مردم ایران را جمع کرده و در اختیار فیلمسازان و مستند سازان قرار بگیرد.

هنرمندان اصفهانی آثار خود را به رابطین اکران مردمی معرفی کنند

مسؤول اکران‌های مردمی یازدهمین جشنواره فیلم عمار با بیان آنکه امسال ۲ هزار و ۳۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار ارسال شده و از این تعداد نزدیک به ۴۰۰ اثر به بخش مسابقه راه پیدا کرده است، تصریح داشت: به دلیل حجم بالای آثار ارسالی به جشنواره تاکنون تعداد آثار ارسال شده از هر استان مشخص نشده است اما هنرمندان اصفهانی که آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند می‌توانند جهت معرفی و تبلیغ آثار خود با ما در ارتباط باشند تا ما هم اطلاع‌رسانی لازم را برای مردم داشته باشیم. 

وی در پایان بیان داشت: همچنین قابل ذکر است، در دهه ویژه اکران در ایام دهه فجر و غیره همچون سال‌های گذشته اکران‌های ویژه در نقاط مختلف استان از جمله خمینی‌شهر، شهرضا، نجف‌آباد و خور و بیابانک خواهیم داشت که در آن آثار ارسالی به جشنواره و همچنین آثار برگزیده نمایش داده خواهد شد.

نخستین اکران مستند قَسَم حقیقی در اصفهان 

به گزارش فارس، همچنین ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره نیز با عنوان «سینما مردم» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق روی آنتن می‌رود. 

با توجه شیوع ویروس کرونا، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ ماه، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به مدت ۲۴ ساعت در سایت، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است نمایش داده می‌شود و همچنین اینترنت مصرفی برای مخاطبان به صورت نیم‌بها حساب می‌شود.

قابل ذکر است، افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان اصفهان روز جمعه ۱۲ دی ماه در گلستان شهدای اصفهان با مشارکت ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار اصفهان و با همکاری خادمیاران گلستان شهدای اصفهان و قرارگاه جهادی تبلیغی عمار، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حداقل جمعیت با حضور خانواده معظم دو شهید مدافع سلامت، شهید دکتر سعید حقیقی و شهید علی منصوری به صورت پخش زنده در فضای مجازی برگزار شد.

در این مراسم، مستند قَسَم حقیقی ( پیرامون شهید دکتر سعید حقیقی) که به تهیه کنندگی آزاده رجبی و کارگردانی احمد رضا نصری، برای نخستین بار در اصفهان با حضور خانواده شهید حقیقی اکران شد، همچنین با اعلام مسؤول ستاد اکران مردمی فیلم عمار استان اصفهان، عنوان دبیر افتخاری یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان اصفهان به خادمیاران گلستان شهدا تعلق گرفت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول