اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پروازهای مستقیم اصفهان و ترکیه از سرگرفته شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آغاز مجدد پروازهای مستقیم اصفهان و ترکیه خبر داد.

پروازهای مستقیم اصفهان و ترکیه از سرگرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حیدر صادقی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در منطقه خاورمیانه، از اسفندماه سال گذشته پروازهای مستقیم از مبدأ اصفهان به ترکیه و برعکس به‌طور کامل متوقف شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: با کاهش تدریجی شیوع ویروس منحوس کرونا و ابراز تمایل فعالان گردشگری ترکیه و اصفهان، در طی نشستی در محل هتل عباسی اصفهان، با حضور سید حسن قاضی‌عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و حمایت مسؤولان ترکیه و استان اصفهان، پروازهای مستقیم میان دو کشور مجدد برقرار شد.

وی تأکید کرد: بر اساس توافق انجام شده میان مسؤولان و فعالان گردشگری دو شهر تاریخی اصفهان و استانبول، ۵۰ درصد ظرفیت این پروازها با حمایت بخش خصوصی و از ابتدای بهمن‌ماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه میان این دو شهر تاریخی از سرگرفته شد.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول