اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بستری ۹۰ بیمار کرونایی در نجف‌آباد گویای روزهای سخت آینده است

رئیس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد گفت: بیش از ۹۰ نفربیمار کرونایی بستری داریم که متاسفانه گویای روزهای سخت آینده است، در حال حاضر با وجود برخی کمبود‌ها موفق به کنترل شرایط شده‌ایم.

بستری ۹۰ بیمار کرونایی در نجف‌آباد گویای روزهای سخت آینده است

عبدالله عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد اظهار داشت: متاسفانه علی‌رغم همه هشدارهایی که داده شد به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با ورود تعداد زیادی از مبتلایان  بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان شهید محمد منتظری در زمانی کوتاه روبرو شده‌ایم.

رئیس بیمارستان شهید محمدمنتظری سرعت سرایت ویروس کرونا را بسیار زیاد خواند و عنوان کرد:  در مبتلایان جدید بیماری سرایت بالایی پیدا کرده و به سرعت  علائم بیماری تشدید و گسترش پیدا می‌کند؛ بعضا افراد یک خانواده با هم به اورژانس مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هر چند افرادی را با میانگین سنی ۴۰ تا۷۵ سال  از دست  داده‌ایم، اما  میزان فوتی نسبت به آمار مراجعه کننده بسیار کمتر بوده است و خبر منتشر شده فوت ۱۲ یا ۱۷ نفر در اثر کرونا در یک روز که مرتب هم سوال می‌شود شایعه است.

عسگری تصریح کرد: امروز ۱۹ فروردین، بیش از ۹۰ نفربیمار کرونایی بستری داریم که متاسفانه گویای روزهای سخت آینده است، در حال حاضر با وجود برخی کمبود‌ها موفق به کنترل شرایط شده‌ایم؛؛ تدابیر و پیش‌بینی‌هایی که در ماه‌های گذشته جهت تامین اکسیژن و دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز دیده شد سبب شد که با ورود ناگهانی بیماران در این چند روز غافلگیر نشویم.

رئیس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد  امکانات موجود را محدود خواند افزود: چنانچه وضعیت به همین شکل پیش برود دچار مشکل می شویم که همین جا از خیرین و مردم شریف دعوت می‌کنیم ما را در تهیه تجهیزات و اقلام مورد نیاز یاری کنند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر با تکمیل ظرفیت بخش حاد تنفسی در حال آماده‌سازی فضای جدیدی در قسمت توسعه یافته بیمارستان جهت بستری کردن بیماران در روزهای آتی هستیم، تا بتوانیم به بیماران جدید کرونایی و هم بیماران غیرکرونایی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند خدمت‌رسانی کنیم.

عسگری گفت: فضای ساختمان توسعه از ساختمان اصلی بیمارستان کاملا جدا است و تا زمانی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سانتر کرونا معرفی نشویم، قادر هستیم به سایر مراجعینی که به صورت اورژانس مراجعه می‌کنند خدمت رسانی کنیم.

رئیس بیمارستان شهید محمد منتظری نجف‌آباد در پایان اظهار داشت: در این روزها فشار زیادی بر پرسنل زحمت‌کش بیمارستان شهید محمد منتظری وارد می‌شود ولی همه با جان و دل در حال خدمت‌رسانی هستند و البته از آحاد جامعه انتظار داریم با جدی گرفتن وضعیت اسف‌بار پیش آمده و با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌ها وهمچنین همت در تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز ما را در خدمت رسانی به بیماران یاری کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول