اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نیاز فوری به نیروهای داوطلب در بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد

وضعیت شیوع و سرایت ویروس کرونا در شهرستان نجف‌آباد بسیار گسترده و بیمارستان مملو از بیماران مبتلا به کرونا است، در همین راستا روابط عمومی بیمارستان طی اطلاعیه‌ای از نیروهای جهادی و داوطلب جهت خدمت به بیماران دعوت به همکاری کرد.

نیاز فوری به نیروهای داوطلب در بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد

به گزارش خبرنگار فارس در نجف‌آباد، با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا و بستری شدن تعداد قابل توجهی از آنها در بیمارستان شهید محمد منتظری این شهر و منعِ داشتن همراه طبق شیوه‌نامه‌های ابلاغی، روابط عمومی بیمارستان طی اطلاعیه‌ای از نیروهای جهادی و داوطلب جهت خدمت به بیماران مبتلا به کرونا با توجه به نکات زیر دعوت به همکاری کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: نیروهای داوطلب با مراجعه به هلال‌احمر ( امور جوانان و داوطلبان) ثبت نام و با اخذ معرفی نامه به دفتر پرستاری بیمارستان شهید محمد منتظری مراجعه کنند.

حضور نیروهای داوطلب صرفا به عنوان همراه بیمار و انجام امورخدماتی (نه پرستاری) طبق قوانین بیمارستان و زیر نظر مسئوولین مربوطه خواهد بود و حق دخالت در امور پرستاری را تحت هیچ شرایطی ندارندو حضور نیروهای داوطلب در بیمارستان با توجه به شرایط داوطلب و براساس برنامه تنظیمی از طرف بیمارستان خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول