اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رزمایش همدلی احسان رمضان در اصفهان با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

طرح احسان رمضان به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمند در اصفهان آغاز شد.

رزمایش همدلی احسان رمضان در اصفهان با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز مراسم آغاز طرح «احسان رمضان» به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مصلی اصفهان آغاز شد و در این طرح به همت خیران ۲۰ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در حاشیه این مراسم اظهار داشت:  طرح مواسات طرح عظیم و اسلامی است، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کرونا بلای بدی است اما اثاری همچون مواسات، همدردی، صدقه را در بین مسلمان ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در اصفهان ادامه داد: ماه رمضان، ماه انفاق و یاری‌گری و روز ۱۵ رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) یکی از بهترین روزها جهت کمک به نیازمندان است.

وی افزود: امیدواریم خداوند به ما عنایت داشته باشد تا بتوانیم روحیه مواسات را حتی پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا  داشته باشیم.

تورج حاج‌رحیمیان نیز در خصوص طرح احسان رمضان اظهار داشت: این طرح در راستای رزمایش‌های همدلی ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) به همت جهادگران در اصفهان برگزار شد، در این طرح ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

 

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اصفهان ادامه داد: این بسته‌ها توسط ۲۰۰ گروه جهادی در سطح استان توزیع خواهد شد؛ رزمایش همدلی احسان که در مناسبت‌های مختلف با نام‌های مختلف صورت می‌گیرد به دنبال رساندن بسته‌های معیشتی، بهداشتی به نیازمندان و تقویت خانواده‌های محروم است، امیدواریم به برکت این روز مقدس بتوانیم این بسته‌ها را به صاحبان اصلی خودشان برسانیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول