اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در شهرضا

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: در ادامه توزیع کمک‌های مؤمنانه در شهرضا امروز 700 بسته معیشتی به ارزش 240 میلیون تومان توزیع شد.

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی ماه مبارک رمضان در شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری عصر امروز در حاشیه توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۴۰ میلیون تومان اظهار داشت: از اسفند سال گذشته با تشدید کرونا فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی آغاز شد و در مرحله دوم ۶ هزار و ۸۰۰ بسته کمک مؤمنانه به ارزش یک میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیجشهرضابا اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی بر اصناف تحت مدیریت شبکه بهداشت و درمان و ستاد کرونای شهرستان شهرضا افزود: بسیجیان در قالب ۲۵ تیم از اسفند ۹۹ تاکنون بر اصناف شهرستان شهرضا نظارت داشتند و پروتکل‌های بهداشتی را تذکر می‌دادند.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد در دو مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا توزیع شد، بیان کرد: ۱۱ هزار پرس غذا در ماه رمضان توسط رده‌های بسیج در بین نیازمندان توزیع شد.

اکبری با اشاره به اینکه تاکنون ۴۱ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار در شهرضا تشکیل شده کهبه صورتمحله‌ای کار خود را انجام می‌دهد، عنوان کرد: ۱۵ مورد وام از اسفند ۹۹ در راستای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلو وات خانگی هر وام به ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت بسیج شهرضا از اسفند ۹۸ همزمان با شیوعکروناگفت: ۳۳ قرارگاه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پایگاه ۷۵ بسیج در این زمینه فعال بودند.

وی ادامه داد: در این ۱۴ ماه حدود ۳۸ هزار بسته بهداشتی، ۱۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی، ۱۷ هزار بروشور آموزشی در سطح شهرستان شهرضا توزیع شده است و ۹۵ هزار نفر آموزش‌های چهره به چهره دیده‌اند.

اکبری با اشاره به فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی در شهرضا عنوان کرد: در طرح شهید  سلیمانی ۱۳۸ هزار نفر معادل ۸۵ درصد جمعیت شهرستان شهرضاغربالگریشدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به ایجاد ۱۰ کارگاه خانگی تولید ماسک در شهرضا و توزیع بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک گفت: از اسفند ۹۸ تاکنون بیش از ۴۴ هزار سبد معیشتی در شهرستان شهرضا توزیع شده است و ۴۷ میلیارد ریال منابع از خیران جذب شده است.

وی با اشاره به کارگیری ۶۵ گروه جهادی در این مدت خاطرنشان کرد: ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۳۴ سری جهیزیه کامل در بین نیازمندان تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول