اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری، تسکینی بر فقدان امام‌خمینی بود

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: مردم ما نسبت به رهبری غافل اند،در این ۴۲ سال هیچ نقطه خاکستری در کارنامه ایشان وجود ندارد.

انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری، تسکینی بر فقدان امام‌خمینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام صادق ابطحی صبح امروز در مراسم قرارگاه مهر و امید مساجد که به مناسبت سالروز ارتحال رهبر انقلاب حضرت امام خمینی و شهادت امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه ارتحال امام برای ما سخت بود، اما کار بزرگ خبرگان و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری تسکینی برای آن بود.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان بیان داشت:  در این ۴۲ سال با تمام مسؤولیت‌ها نقطه سیاه که هیچ نقطه خاکستری هم در زندگی رهبری پیدا نمی‌شود.

وی تصریح کرد: اما فرزندان مقام معظم رهبری بدون هیچ شبهه‌ای در بین مردم هستند و این وظیفه ما است که شخصیت ایشان را معرفی کنیم، همین که در این دریای پرتلاطم ۳۲ سال این کشتی را هدایت کرده‌اند نشان از بزرگی ایشان است.

ابطحی گفت: رهبری در بیانه گام دوم می‌فرمایند تنها انقلابی که بعد از گذشت ۴ دهه بر سر آرمان‌های خود ایستاده است انقلاب اسلامی ایران است همچنین خارجی‌ها هم بر عظمت ایشان تأکید دارند؛ خانم رایس می‌گوید مشکل ما در ایران رهبر ایران است که تمام برنامه‌هایی که ساعت‌ها ریخته شده است را با یک سخنرانی بی‌سرانجام می‌کند.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه رئیس سازمان ملل عنوان می‌کند چرا من باید اینجا باشم و دنیا باید از شخصیت آیت‌الله خامنه‌ای بهره ببرد، گفت: آقای پوتین هم گفت من مسیح را در ایشان دیدم، او اتاقی را برای ترجمه لحظه به لحظه سخنرانی‌های ایشان دارد تا از آن‌ها بهره ببرد.

وی تصریح کرد: امروز ضربه‌هایی که برخی‌ها به کشور زدند را می‌خواهند به نام رهبری تمام کنند این مرد بزرگوار در یک سخنرانی گفتند ایران در اقتصاد بین‌الملل قدرت هجدهم است و سپس در سخنرانی دیگر عذرخواهی کردند که این آمار را اشتباه گفته‌اند اما کدام‌یک از آن‌هایی که مسبب اصلی این وضعیت‌اند جرئت این عذرخواهی را دارند.

ابطحی تصریح کرد: به یکی از فتنه گران می‌گویند اگر بخواهید بزرگ‌ترین شخصیت ۱۰۰ سال آینده را نام ببرید از چه کسی یاد می‌کنید و او می‌گوید کسی نیست جز آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان در هر رشته‌ای وارد می‌شود عالی‌ترین فرد است، در بین شعرا و هنرمندان، در درس فقهی و رجالی و سیاسی و تفسیری و روایی، مسائل بین‌الملل سرآمدترین نظرات را داشته‌اند.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه در یک مقایسه بین دو صنعت خودرو با سابقه ۵۰ سال و صنعت نظامی از زمان انقلاب گفت: صنعت خودرویی در اختیار دولت و صنعت نظامی در اختیار فرماندهی معظم کل قوا بوده است حال خودتان پیشرفت‌های این دو صنعت را مقایسه کنید به مونتاژ قطعات و قیمت بالای پراید در صنعت خودرو توجه کنید و به پیشرفت‌ها در  صنعت نظامی بنگرید، حاج حسن مقدم می‌گوید ما دو موشک از لیبی گرفتیم که بعداً هم حاضر به همکاری نشدند ولی بعد از آن خودمان دست به تولید زدیم و تمام این زحمات باعث ارتقا این صنعت و ترس دشمن از این قدرت شد.

وی در خصوص پیشرفت پهپادی کشور افزود: زمانی پهپاد آمریکایی زده شد و بعد از آن اوباما از ما خواهش کرد و گفت این پهباد را پس بدهید و که پس از آن‌هم این صنعت پهباد به تولید انبوه رسید، صنعت خودرو در دست دولت و تفکر لیبرالی بوده و این عاقبت را دارد.

ابطحی اضافه کرد: یکی از مسائل دیگر دیپلماسی التماس بوده است که این بلا را بر سر کشور آورده است؛ امروز روز تنازع بین این دو تفکر است انتخابات دو تفکر دارد، یک تفکر ادامه این جریان فعلی است که یکی از این آقایان می‌گوید من نماینده همه کاندیداهایی هستم که رد صلاحیت شدند این یعنی ادامه همین مسیر و دیگری یک تفکر انقلابی است، رهبر معظم می‌فرمایند مشکلات این کشور به دست دولت انقلابی حل می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان در گلستان شهدا ۸ هزار شهید آرمیده  است گفت:ما در اصفهان هزار مسجد هم داریم که برای اینکه درب هر کدام از این مساجد باز باشد ۸ شهید داده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما روحانیون باید در مساجد آگاهی بخشی کنیم، ما مدیون این شهدا هستیم اگر وظیفه‌مان را انجام ندهیم باید مقابل شهدا جواب پس بدهیم، بگذارید هرچه می‌خواهند بگویند ما باید دفاع کنیم؛ حضور اولویت اول در انتخابات و دیگری انتخاب مطلوب است؛ همچنین در روز شنبه در سالن گلستان شهدا با سخنرانی امام جمعه موقت تهران اجتماع روحانیون اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۱/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول