اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لزوم توجه ملی به رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران/ افتتاح سه طرح ویژه ایثارگران در استان اصفهان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران نیازمند توجه مجموعه مدیریت کشور در سطوح ملی، استانی و محلی متناسب با امکانات است.

لزوم توجه ملی به رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران/ افتتاح سه طرح ویژه ایثارگران در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود احمدی‌نیا صبح امروز در مراسم آغازین سـه طرح ملی بنیـاد شهید و امور ایثارگران اسـتان اصفهان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی مجمـوعه فرهنگی توان‌بخشــی ایثـار نجـف‌آبـاد با مساحت پنج هزار متر و ۲هزار ۸۰۰ متر زیر بنا، کلنـگ‌زنی احــداث مجمـوعه مسکونی ۹۰ واحدی شهیدسلیمانی ویژه شهدای فاطمیون در بهارستان اصفهان و شروع عملیات اجرایی تکمیل مرکز فرهنگی ورزشی جانبازان امام حسـین (ع) خمینی‌شـهر با مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر همزمان با میلاد امام رضا(ع) افتتاح شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اظهار کرد: این طرح‌ها با جذب اعتبار ویژه ۱۰۰ میلیارد ریالی سفر معـاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: امروز رویکرد راهبردی حمایت از ایثارگران نیازمند توجه مجموعه مدیریت کشور در سطوح ملی، استانی و محلی متناسب با امکانات است.

حجت‌الاسلام‌ مصطفی حسناتی نیز در این مراسم اظهار کرد: اگر اصل و تداوم انقلاب و دفاع مقدس با هجرت، ایثارگری و شهادت محقق شد، گام ‌دوم انقلاب نیز با محوریت مباحث اقتصادی و حل معظلات اجتماعی نیازمند همان روحیه و توجه به خانواده شهدا است.

امام جمعه نجف‌آباد تاکید کرد: راه شهدا مسیر عزت و تداوم این راه تداوم افتخار و ارزش‌ها است.

آمادگی مجلس برای حمایت از طرح‌های مربوط به جامعه ایثارگری

مسعود خاتمی، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی بر ضرورت حمایت از ایثارگران تاکید و اظهار داشت: مجلس آمادگی دارد در راستای حل مشکلات جامعه ایثارگری این طرح‌ها را در اولویت قرار دهد و با تمام توان از آن حمایت کند.

خاتمی عنوان کرد: استان اصفهان همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس پیشتاز بوده و این پیشتازی نیازمند توجه ویژه است.

مجتبی راعی نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهرستان نجف‌آباد وجود چهار هزار و ۲۰۰ جانباز است.

فرماندار نجف‌آباد ادامه داد: مراقبت از جانبازان به ویژه جانبازان اعصاب و روان نیاز به توجه ویژه مسؤولان دارد و این مسأله نیازمند همت همه مسؤولان است.

به گزارش فارس، همزمان با افتتاح این طرح‌ها چند طرح دیگر ویژه ایثارگران در استان‌های یزد، اصفهان و تهران به صورت ویدیو کنفرانس با حضور سعید اوحدی، معـاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول