اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کوپن الکترونیک به ۵۰ میلیون ایرانی تعلق می‌گیرد/ قانون تولید یک میلیون مسکن وضع شده است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون رفت از مشکلات معیشتی کارت کوپن الکترونیک برای ۵۰ میلیون نفر دیده شده که در ماه ۱۲۰ هزار تومان کوپن به صورت کالا است.

کوپن الکترونیک به ۵۰ میلیون ایرانی تعلق می‌گیرد/ قانون تولید یک میلیون مسکن وضع شده است

ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور بعدی کشور اظهار داشت: معیشت، اشتغال که برای شروع با مسکن قابل حل است و اقتصاد با نگاه سیاست تعامل با کشورهای همسایه و برقراری تجارت با آن‌ها سه اولویت دولت آیت‌الله رئیسی باید باشد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان مطالبه شما از آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور چیست، گفت: آیت‌الله رئیسی چند روز مانده به آخر تبلیغات یک بیانیه‌ای خطاب به مردم اصفهان صادر کرد و گفت، یک بار برای همیشه مشکل آب اصفهان باید حل شود، به عنوان یکی از نمایندگان استان اصفهان خواسته‌مان آن است که این بیانیه را تحقق بخشند و یک بار برای همیشه مشکل آب اصفهان حل و برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه مسائل معیشتی و اقتصادی در کشور به مرحله اورژانسی رسیده است، خاطرنشان کرد: در یک سال مجلس انقلابی که گذشت نرم‌افزار برون رفت از مشکلات که قانون است را تهیه کرده‌ایم، مجلس به جای اینکه کارهای هیجانی مانند استیضاح وزرا و عدم کفایت رئیس جمهور را انجام دهد که نتیجه‌ای ندارد و وقت خود را تلف می‌کند، نرم افزار دولت بعدی را که قانون باشد را برای برون رفت از مشکلات معیشتی تهیه کرده است.

ابوترابی افزود: برای برون رفت از مشکلات معیشتی کارت کوپن الکترونیک برای ۵۰ میلیون نفر دیده شده که در ماه ۱۲۰ هزار تومان کوپن به صورت کالا است تا مردم مایحتاج اولیه خود را تهیه کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دومین اقدام معیشتی و اقتصادی مجلس تولید یک میلیون مسکن است، گفت: تولید مسکن چند حسن بزرگ دارد، تولید مسکن پیشران ایجاد اشتغال است، صنعت خودرو و مسکن بزرگ‌ترین ایجاد اشتغال را هر کشوری انجام می‌دهد، برای هر مسکن ۲۲۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید یک میلیون مسکن قانون آن وضع شده است، فقط مرد میدان می‌خواهد که این قانون را اجرا کند، بیان کرد: هیأت رئیسه باید آن را در دستور کار قرار دهد، می‌توانیم با مسکن اشتغال فوق‌العاده کوتاه مدت ایجاد کنیم و مهم‌تر اینکه بازاری که امروز به معنی تمام مستأجران را نابود می‌کند، نجات دهیم؛ هم اشتغال بزرگی در کشور ایجاد شده و هم تولید، اشتغال و کارگاه‌ها به جریان می‌افتد و امیدی برای مردم و به ویژه مستأجران ایجاد می‌شود.

ابوترابی با اشاره به وضع قانون مالیات برای خانه‌های خالی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشور داریم اگر این قانون اجرا شود در کاهش اجاره خانه بسیار مؤثر است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مالیات‌هایی برای کسانی که ماشین‌های بالای یک میلیارد و خانه‌های بالای ۱۰ میلیارد تومان دارند، وضع شده است که در تأمین و کسری بودجه بسیار موثر است.

وی با انتقاد از اینکه بنزین فقط به رانندگان خودرو داده می شود در صورتی که اشتباه است، گفت: جامعه هدف ما که جامعه بسیاری هستند پول ندارند خودرو بخرند، بنابراین به آن‌ها بنزین داده نمی‌شود باید به آن‌ها هم پول یا بنزین داده شود که آن را در بازار آزاد بفروشند؛ این کارها که مبتنی بر عدالت است در کوتاه مدت بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۲۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول