اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد

امام جمعه نجف‌آباد گفت: دامنه فعالیت‌های پلیس بسیار زیاد است و در همه جا برای امنیت و سلامت حضور دارد، پلیس در ایجاد سلامت روان جامعه و ایجاد وحشت برای کسانی که قصد برهم زدن سلامت روان جامعه را دارند، نقش مهمی دارد.

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد ضمن تشکر از زحمات باباکلانی، فرمانده پیشین انتظامی نجف‌آباد اظهار کرد: نعمت‌های خدا را باید تشکر کرد و مخصوصاً نعمت مدیران خوب که این قدرت را دارد که امکانات خدادادی را در راستای رشد و رسیدن به خدا به کار برد.

امام جمعه نجف‌آباد افزود: از خدا می‌خواهیم همه مدیران الهی فکر و زندگی کنند، تشکیلات و حکومت در اسلام هدف نیست بلکه وسیله خدمت است.

وی در ادامه گفت: از سیدالشهدا نقل شده خدایا تو که میدانی ما دنبال قدرت و سلطنت‌طلبی و ذخایر دنیایی نیستیم بلکه برای اینکه پرچم‌های به زمین افتاده دین را برافروزیم و برای اصلاح جامعه و از بین بردن فساد و برای امنیت بخشیدن به بندگان مظلوم و اجرای حدود تعطیل شده دین قیام کردیم.

حسناتی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی مطرح کرد: دامنه فعالیت‌های پلیس بسیار زیاد است و در همه جا برای امنیت و سلامت حضور دارد، پلیس در ایجاد سلامت روان جامعه و ایجاد وحشت برای کسانی که قصد برهم زدن سلامت روان جامعه را دارند، نقش مهمی دارد.

مجتبی راعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: به نوبه خود و تمامی شورای اداری از زحمات محمدحسین باباکلانی تشکر می‌کنم و امیدوارم از تجربیات ایشان در آینده نیز بهره‌مند باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: یکی از پیام‌های عاشورا پیام رعایت حق‌الناس است که امام حسین(ع) در شب عاشورا به یاران خود گفت هرکسی حق‌الناس بر گردن دارد، برگردد.

راعی به نقش نیروی انتظامی اشاره کرد و اذعان داشت: اخلاق‌مداری در نیروی انتظامی بسیار مهم است و تکریم ارباب رجوع نقش مؤثری در رفتارهای ارباب رجوع‌ها دارد.

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم نکنیم، تک‌تک دستگاه‌ها در ایجاد امنیت مؤثر هستند.

به گزارش فارس، محمدحسین باباکلانی بعد از ۳۰ سال خدمت در مسئوولیت‌های خطیر نیروی انتظامی استان اصفهان مرداد ماه ۱۴۰۰ بازنشسته شد و میثم گوهری‌آرانی فرمانده انتظامی نجف‌آباد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ح۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول