اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعزام بیش از 700 مبلغ به مناطق مختلف کشور در ماه محرم از اصفهان

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ایام ماه محرم بیش از 700 مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.

اعزام بیش از 700 مبلغ به مناطق مختلف کشور در ماه محرم از اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام حامد اهتمام اظهار داشت: به برکت خون سیدالشهدا(ع) یکی از تأثیرگذارترین ایام تبلیغی، ماه محرم‌الحرام است و با توجه به شرایط جدید کرونایی کشور، مبلغان اعزامی، مسائل بهداشتی و رعایت پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت در مکان‌های تبلیغی را اولین اولویت فعالیت خود قرار داده‌اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: تأکید شده است که تمامی برنامه‌های تبلیغی روستاها و شهرها در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده مستمر تمام حاضران در جلسه از ماسک انجام شود.

وی افزود: تبلیغ دین تعطیل شدنی نیست بلکه فعالیت‌های تبلیغی متناسب با شرایط هر زمان تعریف می‌شود که در شرایط موجود با تأکید بر تبلیغ سنتی با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های اعلامی و همچنین تبلیغ مجازی در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی با حداکثر توان مبلغان ارجمند تحقق خواهد یافت.

اهتمام در پایان گفت: امتداد تبلیغ جزو اصلی تبلیغ به حساب می‌آید و مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ماه محرم، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول