اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت بیش از ۳ هزار تعاونی در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ شرکت تعاونی در استان اصفهان فعالیت دارند که ۵۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو به خود اختصاص داده‌اند.

فعالیت بیش از ۳ هزار تعاونی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، عباس رضایی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ۲۶۸ طرح تعاونی کشور اظهار کرد: بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ شرکت تعاونی در استان اصفهان فعالیت دارند که ۵۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو به خود اختصاص داده‌اند.

استاندار اصفهان افزود: از هفته تعاون سال گذشته تا کنون ۱۲۱ شرکت تعانی در استان اصفهان اضافه شده که موجب کسب مقام دوم در تشکیل تعاونی‌ها در کشور شده است.

وی اصل ۴۴ را موجب ایجاد تعاونی‌ها خواند و گفت: اگر تعاونی ایجاد شد باید در جهت رونق و تولید آن کمک شود و رفع مشکلات تعاونی‌ها باید در دستور کار مدیران قرار گیرد زیرا یکی از دلایل رشد کشور ایجاد تعاونی‌ها است.

وحید ایمانیان مدیرعامل شرکت لوتوس نجف‌آباد در ادامه ابراز داشت: دستگاه رول فرمینگ ساخت شرکت لوتوس نجف‌آباد قبلاً از کشور چین وارد می‌شد که به دست متخصصان داخلی ۱۰۰ درصد بومی‌سازی شده و در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این شرکت داخلی تولید رول فرمینگ تنها شرکتی است که از دستگاه‌های بومی با طراحی خاص استفاده می‌کند، تولیدات این شرکت در صنایع ریلی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، همزمان با هفته تعاون طی مراسمی که با حضور ویدئوکنفرانسی حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور عباس رضایی استاندار اصفهان، حجت‌الاسلام حسناتی امام جمعه نجف‌آباد و مجتبی راعی فرماندار ویژه نجف‌آباد و مدیران شهرستان در کارخانه لوتوس نجف‌آباد برگزار شد، ۲۶۸ طرح تعاونی در سراسر کشور افتتاح و از ۱۱ شرکت برتر ملی تقدیر شد؛ ۵۲ طرح تعاونی مربوط به استان اصفهان است که شرکت لوتوس نجف‌آباد یکی از ۱۱ شرکت برتر شناخته شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول