اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تشریح روند بازگشایی حضوری مدارس در اصفهان/ واکسیناسیون 72 درصدی دانش‌آموزان استان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان آخرین روند بازگشایی حضوری مدارس از آبان‌ماه را در اصفهان تشریح کرد.

تشریح روند بازگشایی حضوری مدارس در اصفهان/ واکسیناسیون 72 درصدی دانش‌آموزان استان

آذرکیوان امیرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین جزئیات بازگشایی مدارس در آبان ماه اظهار داشت: بازگشایی مدارس تابع مصوبات ستاد کرونا است و استان نمی‌تواند در این باره تنها تصمیم بگیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: بر اساس آخرین ابلاغ ستاد کرونا با توجه به اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان از پایان شهریور ماه آغاز شده و در پایان مهر ماه دز دوم را دریافت می‌کنند و ۲ هفته هم دوره ایمنی بعد از دریافت دز دوم است، پیش‌بینی شده متوسطه دوم که نخسیتن گروه دریافت واکسن بودند از ۱۵ آبان ماه کلاس‌ها بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه مدارس روستایی و عشایری و کارگاه‌های هنرستان بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ابتدای مهر ماه بازگشایی شدند، گفت: در بخش مدارس شهری در حال حاضر تنها متوسطه دوم است که از ۱۵ آبان ماه بازگشایی می‌شود و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه و برای مقطع ابتدایی هم هنوز شیوه‌نامه و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ نشده است و منتظر هستیم تا ستادکرونا ابلاغ کند.

امیرپور با بیان اینکه واکسیناسیون در استان اصفهان توسط خانواده‌ها جدی گرفته شد و از آن استقبال کردند، بیان کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت آموزش و پرورش در استان اصفهان ۷۲ درصد دانش‌آموزان واکسن دریافت کرده‌اند و تا پایان هفته آینده امیدوار هستیم سایر دانش‌آموزان برای دریافت واکسن اقدام کنند و شاهد باشیم واکسیناسیون به شکل جدی‌تری دنبال شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان تنها برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال است، عنوان کرد: بازگشایی کلاس‌ها به صورت ترکیبی و تابع پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، پروتکل‌های جدیدی نیز تحت عنوان صفر ۷ از سوی وزارت بهداشت در حال ارسال است و تابع آن هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول