اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اقدام جالب میوه‌فروش نجف‌آبادی برای ترویج کتاب‌خوانی/ طرح طلایی خرید میوه با کتاب رایگان

مهدی و جلال عباسی بیش از یک دهه از عمر خود را با کتاب و انتشارات سپری کردند و حالا کتاب را به میوه‌فروشی آورده‌اند.

اقدام جالب میوه‌فروش نجف‌آبادی برای ترویج کتاب‌خوانی/ طرح طلایی خرید میوه با کتاب رایگان

خبرگزاری فارس نجف‌آباد، فکرش را نمی‌کردیم با خرید شلغم، پرتقال و سیب یک کتاب هم به خانه‌مان بیاید. علاقه دو برادر خوش‌ذوق به کتاب و کتاب‌خوانی باعث شد تا پای کتاب به میوه‌فروشی آن‌ها باز شود.

این میو‌ه‌فروش نجف‌آبادی تنها دغدغه‌اش را گرانی کتاب و حذف آن از خانه‌ها بیان کرد و ابراز داشت: حدود ۱۱ سال است که با تاسیس یک انتشاراتی از همان ابتدا با کمک خیرین و مردم فهمیم شهرستان توانستیم کتاب‌ها را با قیمت بسیار مناسب در اختیار کتاب‌خوانان قرار دهیم.

عباسی تخفیف دائمی را نقطه قوت انتشاراتی خود اعلام کرد و گفت: با کمک خیرین توانستیم تا ۷۵ درصد تخفیف بدهیم و حتی در شرایط کرونا که تعدادی انتشاراتی‌ها با رکود ۱۰۰ درصد مواجه شدند، به کار خود ادامه دهیم.

میوه فروشِ دوستدار کتاب در ادامه ابراز داشت: به خاطر گرانی کاغذ کتاب هم گران شد از این رو ما با راه‌اندازی میوه‌فروشی سعی کردیم همراه با میوه که یکی از مایحتاج روزمره است کتاب را به مردم هدیه دهیم.

وی در پایان گفت: استقبال مردم خوب بوده چون می‌توانند با خرید ۲۰۰هزار تومان میوه ۵۰ هزار تومان کتاب هدیه بگیرند ضمنا آن‌ها می‌توانند هدایای خود را جمع کرده و ماهیانه چندین کتاب دریافت کنند. دوستداران کتاب می‌توانند از میوه‌سرای کتاب باز دیدن نمایند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول