اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گلخانه‌داران متضرر در زمینه فلفل دلمه باید حمایت شوند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فکری برای گلخانه‌داران متضرر شود، گفت: تیمی از ایران به روسیه رفتند تا موضوع را بررسی کنند.

گلخانه‌داران متضرر در زمینه فلفل دلمه باید حمایت شوند

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه روسیه ورود فلفل دلمه صادراتی ایران به خاک خود را ممنوع کرده است، اظهار داشت: در این موضوع وزارت جهاد کشاورزی و بخش حفظ نباتات باید موضوع را بررسی و پیش‌‌بینی و به کشاورزان اعلام می‌کردند که از سموم تأیید نشده استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی در این بین تنها رئیس حفظ نباتات را تغییر داد که این دردی را از کشاورزان دوا نمی‌کند و باید فکری برای گلخانه‌داران متضرر شود، گفت: تیمی از ایران به روسیه رفتند تا موضوع را بررسی کنند.

محمودی با بیان اینکه بیشترین دغدغه کشاورزان و مسؤولان این است که صادرات داشته باشند، اضافه کرد: سلامت مردم هم باید در اولویت مسؤولان باشد چرا که برخی از بیماری‌ها مربوط به دام و طیور است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول