اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ایجاد دبیرخانه دائمی چهره ماندگار تبلیغی در اصفهان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در راستای طرح موفق معرفی چهره های شاخص و ماندگار تبلیغی اصفهان در سال های گذشته، دبیرخانه دائمی آن با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تشکیل شد.

ایجاد دبیرخانه دائمی چهره ماندگار تبلیغی در اصفهان

حجت‌الاسلام حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت چهره‌های ماندگار تبلیغ اصفهان در جهت معرفی و در ادامه الگوگیری مبلغان و طلاب در راستای تبلیغ معارف دینی هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: به همین منظور دبیرخانه چهره‌های شاخص و ماندگار تبلیغی به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با مشارکت نهادهای حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل و اولین جلسه آن با حضور رؤسای این نهادها برگزار شد.

اهتمام بیان کرد: آئین‌نامه این طرح در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تدوین و در اولین جلسه دبیرخانه چهره‌های شاخص و ماندگار تبلیغی، درباره ضوابط، شرایط و اهداف آن بحث و گفت‌وگو شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: در سال‌های گذشته از آیت‌الله حسین مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام مهدی مظاهری، مرحوم حجت‌الاسلام غلامرضا فیروزیان، مرحوم آیت‌الله یدالله رحیمیان دستجردی و مرحوم آیت‌الله مهاجر به عنوان چهره ماندگار تبلیغ در اصفهان تجلیل شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول