اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعزام بیش از 400 مبلغ در ایام فاطمیه از اصفهان به سراسر کشور

رئیس اعزام مبلغان دفتر تلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ایام فاطمیه سال جاری بیش از 400 مبلغ خواهر و برادر از طرف این دفتر با رویکرد امید آفرینی و جهاد تبیین به سراسر کشور اعزام شدند.

اعزام بیش از 400 مبلغ در ایام فاطمیه از اصفهان به سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام هادی مشگدار، رئیس اعزام مبلغان دفتر تلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایام فاطمیه و شبهات جدید مطرح شده برای این ایام، به مدت ۳ روز و با حضور آقایان نظری‌منفرد، نجم‌الدین طبسی، سید محمد تقی قادری، همایش فاطمیه برگزار شد.

وی افزود: در این همایش مباحث «فضائل فاطمی از دیدگاه فریقین»، «شبهات فاطمیه سلام‌الله علیها» و «حیات سیاسی حضرت زهرا سلام‌الله علیها» تبیین شد.

مشگدار تصریح کرد: با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی این دفتر در جهت تبیین و گسترش معارف اسلامی و تلاش برای رعایت وحدت و انسجام اسلامی، مبلغان دوره دیده خود را به صورت فردی و گروهی به سراسر کشور اعزام می‌کند؛ علاوه بر این، در ایام فاطمیه سال جاری بیش از ۴۰۰ مبلغ خواهر و برادر از طرف این دفتر با رویکرد امید آفرینی و جهاد تبیین به سراسر کشور اعزام شدند.

رئیس اعزام مبلغان دفتر تلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: امتداد تبلیغ از سیاست‌های اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  به حساب می‌آید که مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام فاطمیه، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول