اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وزیر نیرو: اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

وزیر نیرو با بیان اینکه اولویت ما تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: ممکن است در نقطه‌ای ببینیم حلقه مفقوده‌ای در یک پروژه وجود دارد و آن را شروع کنیم اما اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وزیر نیرو: اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر به شهرستان فریدن برای آب شرب و همچنین طرح‌های فاضلاب سراسر استان اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات مناسبی در زمینه تکمیل طرح‌های فاضلاب استان پیش بینی شده که امید است با تزریق این اعتبارات به زودی شاهد تکمیل این طرح‌ها خواهیم بود.

 محرابیان با بیان اینکه برای آب روستایی و شهری اعتبارات مناسبی پیش‌بینی شده است، افزود: چند روستای سطح شهرستان در تنش آبی به سر می‌برند که در قالب طرح جهاد آب‌رسانی اعتبارهای خوبی برای آن پیش‌بینی شده است.

وزیر نیرو ادامه داد: امید است با اعتبارات پیش‌بینی شده بتوانیم شاهد رفع تنش آبی باشیم و آب پایدار به این شهرستان‌ها و روستاها برسد.

وی تاکید کرد: درخصوص آب شهری نیز مراحل قانونی طی شده، ردیف اعتباری در قانون بودجه پیش‌بینی شده و پیمانکار با تشریفات مناقصه انتخاب شده‌اند که به زودی عملیات اجرائی آغاز خواهد کرد.

محرابیان ادامه داد: این ردیف اعتبار کمی است که ما تلاش می کنیم آن را افزایش دهیم و اجرای طرح آ‌ب‌رسانی به این شهرها سریع‌تر انجام شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه هدف از برگزاری سفرهای استانی مورد تایید رییس جمهور، حضور در نقاط مختلف کشور و دیدار با مردم و گفت‌وگوی چهره به چهره است، افزود: اگر محاسبه کنیم، شاید تا به حال با نزدیک به ۲۰۰ کشاورز صحبت کردیم و آن‌ها مطالبات‌شان را بیان کردند و به این شکل دولت با مشکلات مردم به خوبی آشنا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سفر استانی اجرای پروژه‌های اجرایی کشور است، افزود: بسیاری از مشکلات به این دلیل است که سال‌ها اجرای پروژه‌ها متوقف شده است و نیازهای مردم روز به روز بیشتر می‌شود.

محرابیان گفت: اقتصاد در حال بزرگ شدن است، جمعیت در حال افزایش است ولی نیازهای اولیه مردم برآورده نشده است؛ مهمترین هدف اجرایی دولت از برگزاری سفرها شناسایی و تکمیل این پروژه‌ها است.

وزیر نیرو بیان داشت: به این دلیل که در کشور تعداد بسیار زیادی طرح‌ و پروژه‌های نیمه تمام داریم، اولویت دولت اجرای این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه اولویت ما تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است، افزود: ممکن است در نقطه‌ای ببینیم حلقه مفقوده‌ای در یک پروژه وجود دارد و آن را شروع کنیم اما اولویت تکمیل طرح‌ها است.

محرابیان با بیان اینکه با شهرستان فریدن آشنا هستم، افزود: در جریان مشکلات این شهرستان هستم و هنگام رسیدن به دفتر کارم، مسائل را تک به تک مطالعه کرده و دستورات لازم را صادر خواهیم کرد و در حد وسع دولت نیز از بودجه و قانون استفاده خواهیم برد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول