اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به «فریدن» در سفر رئیس جمهور

فرماندار فریدن گفت: خرسندیم که در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شهرستان فریدن در حوزه‌های مختلف اختصاص داده شد که البته در راستای افزایش مبلغ مذکور مکاتباتی نیز انجام شده است.

اختصاص ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به «فریدن» در سفر رئیس جمهور

عزیزالله عباسی فرماندار فریدن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن اظهار کرد: فراهم‌سازی تسهیلات ارزان قیمت برای نوسازی بافت‌های فرسوده، تخصیص اعتبار یا فراهم‌سازی تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد شهرک دامداری(دامگاه)، تأمین اعتبار برای طرح‌های صنعت توریستی و گردشگری، پیگیری تأیید طرح تفضیلی شهرداری داران، احداث راه‌آهن اصفهان – الیگودرز حدود ۳۰۰ کیلومتر، حق‌النظاره چاه‌های کشاورزی و ارزش افزوده شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و روستاها از دیگر مشکلات و دغدغه‌هایی است که در شهرستان فریدن با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی با اشاره به چالش‌های موجود در شهرستان فریدن تأکید کرد: خشک‌سالی و کمبود شدید منابع آبی، افزایش هزینه‌های تولید و قیمت نهاده‌های بخش کشاورزی، خورده مالکی و عدم یکپارچه‌سازی اراضی، مشکلات بانکی و جذب تسهیلات بانکی در بخش کشاورزی و کارگشایی، بیکاری جوانان تحصیلکرده و فعال که رشته‌های تحصیلی آنها با شرایط منطقه همخوانی ندارد از دیگر چالش‌هایی است که ما با آن روبه‌رو هستیم.

فرماندار فریدن با بیان ظرفیت‌های منطقه عنوان کرد: رتبه اول در سطح زیر کشت محصولات سیب‌زمینی، پیاز، چغندر قند، رتبه سوم سطح زیر کشت گندم، یونجه و ذرت، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی سیب‌زمینی (نشاسته و چیپس)، دام و طیور، احداث انبارهای سرد و سردخانه و سرمایه‌گذاری برای احداث واحدهای بزرگ صنعتی دام و طیور شاخص از ظرفیت‌هایی است که می‌توان برای این منطقه برشمرد.

عباسی در پایان تصریح کرد: خرسندیم که در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به شهرستان فریدن در حوزه‌های مختلف اختصاص داده شد که البته در راستای افزایش مبلغ مذکور مکاتباتی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ح/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول