اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم‌افزایی و کمک نخبگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و کمک نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم.

رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم‌افزایی و کمک نخبگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در جمع نخبگان شهرستان فریدن با بیان اینکه باید اهداف دولت سیزدهم را ذیل پرچم انقلابی‌گری ادامه دهیم، اظهار داشت: باید از فرصت به وجود آمده در دولت سیزدهم و به منظور امیدآفرینی با هماهنگی بین بخش‌های مختلف اجرایی در این مسیر گام برداشت و شاهد مشارکت نخبگان در حل مسائل و مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه باید با امیدآفرینی به موضوعات نگاه کنیم، افزود: با هم‌افزایی باید کارها را پیش برد، مردم با امید به این دولت رأی دادند و به استمرار آن امیدوار هستند و کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده با حس امید بوده است.

جان‌نثاری با بیان اینکه شهرستان فریدن مشکلات بسیاری دارد و متناسب با شرایط بعضی از شهرستان‌ها پیشرفت نکرده است، عنوان کرد: امروز رویه دولت و مسؤولان استان اصفهان برطرف کردن مشکلات است و در راستای حل مشکلات این شهرستان، مسؤولان استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار اصفهان از شهرضا آغاز و امروز این سیزدهمین سفر شهرستانی است، بیان کرد: عدالت ایجاد کردن با حرف و شعار نیست و با عدد و رقم است.

وی با بیان اینکه بودجه در استان اصفهان به تناسب محرومیت، جمعیت و گستردگی توزیع شده است، گفت: از بودجه دولتی حتی یک ریال هم برای چهارباغ اصفهان هزینه نشده است، بودجه شهرها و شهرداری‌ها مستقل از درآمد مردم شهر است.

جان‌نثاری با بیان اینکه چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و کمک نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه شورای اداری مشکلات شهرستان فریدن بیان می‌شود و تصمیمات لازم برای این شهرستان گرفته می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول