اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نخستین خانه محیط زیست‌ نجف‌آباد افتتاح شد

رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان نجف‌آباد گفت‌: نخستین خانه محیط‌زیست نجف‌آباد شامل موزه حیات‌وحش، کارگاه محیط‌زیستی و کتابخانه افتتاح شد.

نخستین خانه محیط زیست‌ نجف‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، نخستین خانه محیط‌زیست شهرستان نجف‌آباد با حضور نورالله مرادی رئیس آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به صورت برخط از اتاق بازرگانی اصفهان و مسؤولان استانی و شهرستانی در محل پژوهشسرای دانش‌آموزی شهید حجتی افتتاح شد.

 

 

 

محمد محمدی رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان نجف‌آباد در آیین افتتاح خانه محیط زیست این شهرستان اظهار کرد: خانه محیط‌زیست نجف‌آباد همزمان با ۱۰ شهرستان استان با هدف ارتقای ترویج فرهنگ زیست‌محیطی با حمایت اداره محیط‌زیست، شهرداری و آموزش‌وپرورش این شهرستان شروع به کار کرد.

وی افزود: این خانه متشکل از فعالان و سمن‌های زیست محیطی، دانش‌آموزان و دانشجویان و کلیه علاقمندان خواهد بود که می‌توانند با ارائه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این حوزه در جهت ارتقای تاثیرات مثبتی داشته باشند.

 

وی بیان کرد: خانه محیط‌زیست هیچ محدودیتی در برگزاری برنامه‌های زیست محیطی ندارد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پژوهشسرای دانش‌آموزی شهید حجتی از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول