اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اقدام موهن نشریه فرانسوی، اوج عقب‌نشینی و ذلت دشمنان را نشان می‌دهد

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: ترسیم کاریکاتور اوج عقب‌نشینی و شکست و ذلت دشمنان است اما نتیجه آن محکم شدن مردم خواهد بود.

اقدام موهن نشریه فرانسوی، اوج عقب‌نشینی و ذلت دشمنان را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام صادق کفیل امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به توهین‌های اخیر نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مردم ایران اسلامی و همه دوستداران اسلام، با محکومیت هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به مرجعیت و ولایت، توهین به مقدسات خود را نمی‌پذیرند و از آن اعلام انزجار می‌کنند.

کفیل بیان کرد: کاریکاتوری که یک مجله کم ارزش فرانسوی علیه رهبر معظم انقلاب می‌کشد، نشان دهنده رشد انقلاب و عظمت و توان رهبر معظم انقلاب است، تا آنجا که دنیا به ستوه آمده است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دینا با شعار زن، زندگی، آزادی برنامه‌ریزی کرده بود و به میدان آمد اما آن نتیجه‌ای که می خواست، نگرفت و این اوج سرخوردگی است، گفت: کشیدن کاریکاتور اوج عقب‌نشینی و شکست و ذلت دشمنان است و خوشحالیم دنیا بر عیله ما آمده و به هر طریقی گام برمی‌دارد، اما نتیجه آن محکم شدن مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مردم مشکل اقتصادی دارند اما با اصل نظام و انقلاب و دغدغه دولت مشکل ندارد، تصریح کرد: این دولت در حال کار و خدمت است، ملت ایران یک ملت بیدار و فهمیده است و وظیفه داریم پیوسته یار و یاور باشیم.  

کفیل با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و با بیان اینکه پدر و مادر شهدا عظمت دارند، اظهار داشت: تبریک حقیقی و واقعی امروز باید به مادران شهدا باشد، آن‌ها فرزندانی تربیت کردند که خادم نظام و انقلاب شدند.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه زنان کشور و عالم از فاطمه الگو بگیرند، افزود: این روز را به همسران شهدا تبریک می‌گویم، همسران شهدا سختی‌هایشان فقط زمان جنگ نبوده، این سیر ادامه پیدا کرده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول