اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای شهروندان اصفهانی مشخص شد

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اصفهان: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان برای شهر اصفهان ۹۰ هزار تومان مشخص شده است.

قیمت  هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای شهروندان اصفهانی  مشخص شد

مجتبی برزگر رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت:  با توجه به گروه دو بودن کالاهای زولبیا و بامیه، حلیم بادمجان و آش، ورود به نرخ‌گذاری این‌ کالاها هر ساله با توجه به تکلیف قانونی،  مستقیما بر عهده این انجمن است و با اتحادیه مربوطه جلساتی را برگزار می‌کنیم و موضوع جهت اجرا به سازمان صمت اعلام می‌شود. 

وی ادامه داد: برای زولبیا و بامیه نرخ پیشنهادی انجمن ضمن در نظر گرفتن همه جوانب، مواد اولیه و هزینه‌های تولید ۹٠ هزار تومان بوده است و این قیمت توسط کمسیون مربوطه تأیید و به اتاق اصناف جهت ابلاغ به اتحادیه مربوطه اعلام شد. 

برزگر با بیان این‌که امسال برای حلیم بادمجان و آش نرخ مصوبی نداریم ادامه داد: چون کیفیت مغازه‌ها و واحدهای صنفی برای این کالا متفاوت است  طبق جلساتی که داشتیم و به جهت اینکه کیفیت حفظ شود و واحدهایی که کیفیت پایین دارند با نرخ بالا اقدام به فروش نکنند، قیمت مصوبی اعلام نشد و مقرر شد اتحادیه طبق کیفیت پخت و مواد اولیه اقدام به قیمت‌گذاری و کنترل  کند که این موضوع مورد استقبال اتحادیه قرار گرفت، البته این اقدام به جهت دفاع از حقوق مصرف کننده، ایجاد رقابت و جلوگیری از زیان سایر واحدهای صنفی انجام شد. 

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان تصریح کرد: انتظار داریم واحدهای صنفی نهایت انصاف را داشته باشند و کیفیت را بالا ببرند، قیمت‌های مصوب قیمت‌های خوبی است و در انجمن تلاش می‌کنیم اقداماتی که انجام می‌شود ماندگار شود و عرضه و تقاضا به صورت مطلوب برقرار شود تا  هرکسی با هر توان مالی که دارد بتواند خرید کند. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول