اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

معاون وزیر راه و شهرسازی: 500 مجتمع خدماتی در دست احداث است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر ۹۸۰ مجتمع خدمات رفاهی در کشور داریم که به‌طور میانگین هر ۸۰ کیلومتر، یک مجتمع وجود دارد و حدود ۵۰۰ مجتمع خدمات رفاهی نیز در دست احداث است که با تکمیل آن‌ها، این میانگین به ۵۰ کیلومتر می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی: 500 مجتمع خدماتی در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در آئین افتتاح مجتمع بین‌راهی وادی بادرود اظهار کرد: خوشبختانه بخش خصوصی در ایجاد و ساخت مجتمع رفاهی بین‌راهی همت ویژه‌ای به خرج داده و امروز شاهدیم مجتمع وادی بادرود با اعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۹۸۰ مجتمع خدمات رفاهی در کشور داریم که به‌طور میانگین هر ۸۰ کیلومتر، یک مجتمع وجود دارد و حدود ۵۰۰ مجتمع خدمات رفاهی نیز در دست احداث است که با تکمیل آن‌ها، این میانگین به ۵۰ کیلومتر می‌رسد.

امانی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز حدود ۶۴۰ مجتمع در حال استعلام برای صدور مجوز وجود دارد که وجود چنین مجتمع‌هایی در راه‌های مواصلاتی ایران با توجه به قانون دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت برای کاهش تصادفات می‌تواند مؤثر باشد.

رئیس سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: تداوم کیفیت در مجتمع‌های بین‌راهی خیلی مهم است و برای حفظشان مسافران باید نظارت کافی بر کیفیت خدمات مجتمع‌های بین‌راهی وجود داشته باشد.

وی از اعلام آمادگی صدور مجوز برای بخش خصوصی برای لاین مخالف اتوبان در روبروی این مجتمع خبر داد و گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان آماده همکاری برای بخش خصوصی برای صدور مجوز در لاین مخالف اتوبان در روبروی همین مجتمع را دارد.

امانی خاطرنشان کرد: امروز همچنین مراسم کلنگ‌زنی فاز دو تقاطع ترگل با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال انجام و به‌ صورت میدانی از محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز نطنز، بادرود و قمصر بازدید به عمل آمد.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول