اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جیب‌بُرهای اتوبوس‌های بی آرتی اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 7 نفر که در اتوبوس‌های بی آرتی اقدام به جیب بری می‌کردند، خبر داد.

جیب‌بُرهای اتوبوس‌های بی آرتی اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره جیب‌بری و سرقت تلفن‌های همراه شهروندان که بیشتر در اتوبوس‌های بی آرتی شهر اصفهان رخ می‌داد طرح جامع و عملیاتی مقابله با سارقان جیب‌بر با استفاده از کلیه امکانات به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین بررسی سرقت‌های گذشته و کسب اطلاعات لازم از مال باختگان سرانجام هویت یک فرد جیب بُر را بدست آورده و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

ترکیان ادامه داد: متهم که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت، ۶ نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد که این افراد نیز در عملیات کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به ۶۵ فقره جیب بُری و سرقت گوشی تلفن همراه در اتوبوس‌های بی آرتی اعتراف کردند، گفت: با راهنمایی متهمان ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و تمامی این افراد به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از قرار دادن کیف و گوشی تلفن همراه خود در جیب پشت شلوار خودداری کرده و در مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید، ‌زیارتگاه‌ها، اتوبوس‌های بی آرتی و مکان‌های تفریحی هوشیاری خود را حفظ کرده و مراقب افرادی که در اطرافشان هستند و مواظب اموال با ارزش درون کیف و جیب خود باشند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول