اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حاشیه دیدار سپاهان و استقلال| از درگیری هواداران و اعتراض شدید نکونام تا بیانیه اصفهانی‌ها در جریان بازی

باشگاه سپاهان در جریان بازی با استقلال علیه کادرفنی تیم حریف بیانیه صادر کرد.

حاشیه دیدار سپاهان و استقلال| از درگیری هواداران و اعتراض شدید نکونام تا بیانیه اصفهانی‌ها در جریان بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هواداران سپاهان در ابتدای نیمه دوم دیدار با استقلال شروع به موج مکزیکی و استفاده از نور موبایل‌های خود برای رقص نور در ورزشگاه کردند.

* باشگاه سپاهان در جریان بازی با صدور این بیانیه کادرفنی و هواداران استقلال اعتراض کرد:

" باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نسبت به رفتار نامناسب هواداران و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال در جریان بازی امشب این تیم در هفته سوم مسابقات لیگ برتر اعتراض کرد.

متأسفانه از ابتدای مسابقه امروز دو تیم، به واسطه تحریک برخی از اعضای کادر فنی تیم استقلال سکوی هواداران تیم استقلال ملتهب شد و مکرراً به سمت بازیکنان تیم و هواداران سپاهان، فحاشی‌هایی انجام شد.

همچنین در طول مسابقه و هنگام ضربه کرنر فرشاد احمدزاده، هواداران استقلال، با پرتاب اشیای مختلف به سمت این بازیکن، جو زمین را متشنج کردند.

در پایان نیمه اول نیز، پس از اعلام ضربه پنالتی توسط داور مسابقه، هواداران استقلال با پرتاب نارنجک  موجب آسیب دیدن چند نفر از عکاسان حاضر در پشت دروازه شدند و در ادامه نیز بدون توجه به تنش‌های پیش‌آمده در ورزشگاه به پرتاب بطری و فحاشی ادامه دادند.

اعضای کادر فنی استقلال نیز، متأسفانه بجای حفظ خونسردی و تلاش برای بازگرداندن آرامش به زمین، اقدام به تحریک بیشتر هواداران و گلاویز شدن با مسئولان برگزاری مسابقه و تیم سپاهان کردند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعتراض رسمی خود را در این خصوص به سازمان محترم لیگ و سایر نهادهای مربوطه اعلام می‌دارد."

* در دقیقه 83 کادر فنی و بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند داور باید برخورد توپ به دست سیاوش یزدانی روی ضربه مهرداد محمدی را پنالتی اعلام کند و به همین دلیل به شدت به کوپال ناظمی اعتراض کردند. همین موضوع سبب شد سرمربی آبی‌پوشان با کارت زرد داور جریمه شود.

* فرشاد احمدزاده بازیکن سپاهان نیز به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد دوم و اخراج از زمین مواجه شد.

* در لحظاتی که پیام نیازمند در دقیقه 90 دچار مصدومیت شده بود نکونام بازیکنان استقلال را به کنار زمین فرا خواند و نکاتی را به آنها گوش‌زد کرد. برای نیمه دوم این مسابقه نیز 7 دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

* سیاوش یزدانی که در بازی سال گذشته سپاهان مقابل استقلال با یک پنالتی روی شهریار مغانلو و سپس حضور در تیم اصفهانی جنجال ساز شده بود، با ورود به زمین در دقیقه 80 برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

* بیش از 55 هزار هوادار برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند.

* پیام نیازمند در پایان بازی و پس از برتری یک بر صفر سپاهان روی زمین افتاده و گریه کرد. هم تیمی‌های او نیز بالای سر کاپیتان تیم‌شان حاضر شده و به نیازمند روحیه دادند.

*پس از پایان بازی هواداران سپاهان و استقلال دچار درگیری شدند و از پشت فنس ها اشیایی را به سمت یکدیگر پرتاب کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول