اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان: اسلام هراسی نماد دروغین حقوق بشر غربی است

امام جمعه موقت اصفهان راهپیمایی اربعین را حرکتی خودجوش، با اراده، مستحکم همراه با آرامش و امنیت خواند و اظهارداشت: هرچند دشمنان این راهپیمایی را سانسور می‌کنند اما به گوش مردم جهان می‌رسد.

امام جمعه موقت اصفهان: اسلام هراسی نماد دروغین حقوق بشر غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) اصفهان با اشاره به راهپیمایی عظیم، بی نظیر و دشمن شکن اربعین اظهارداشت: طبق آمار در راهپیمایی اربعین در عراق مردم از بیش از ۱۰۰ کشور حضور داشتند و از ایران هم بیش از ۴ میلیون نفر حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه اولین اربعین شهادت امام حسین(ع) با حضور ۲ نفر جابر و عطیه و بعد هم ۳۰ تا ۴۰ نفر از اهل‌بیت(ع) به این مراسم اضافه شدند، گفت: طبق آمار بیش از ۲۲ میلیون عاشق فکر و اندیشه امام حسین(ع) در راهپیمایی شرکت کردند و این نشان دهنده عظمت مکتب امام حسین(ع) است.

محمودی با قدردانی از حضور پر رنگ مردم اصفهان و شهرستان‌های استان در راهپیمایی اربعین حسینی که عظمت آفریدند، بیان کرد:  راهپیمایی‌های اربعین، روز قدس و ۲۲ بهمن مثلثی را تشکیل می دهند که یک هدف بزرگ که رسیدن به تمدن نوین بزرگ اسلامی است را دنبال می‌کند.

امام جمعه موقت اصفهان راهپیمایی اربعین را حرکتی خودجوش، با اراده، مستحکم همراه با آرامش و امنیت خواند و اظهارداشت: هرچه دشمنان این راهپیمایی را سانسور می‌کنند اما به گوش مردم جهان می‌رسد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز متوجه اسلام هراسی که نماد دروغین حقوق بشری غربی مخصوصاً آمریکای جنایتکار و دولت‌های اذنابش اروپایی‌ها و غربی‌ها به ویژه فرانسه، شده است، گفت: وزارت آموزش فرانسه پوشیدن چادر عربی را در مدارس دولتی این کشور ممنوع کرده است و می‌گویند با سیاست‌های سکولار ما در تضاد است، آن‌ها از حجاب، عفت و حیا و آموزه‌های دینی که انسان‌ساز است ترسیده‌اند.

محمودی با اشاره با تاریخچه مقابله فرانسه با حجاب در سال‌های گذشته گفت: برخی از پژوهشگران فرانسه به دولت این کشور تذکر داده اند که تو نمی‌توانی این کار را انجام بدهی، نمی‌توانی در برابر این موج بایستی، دنیای امروز بیدار شده است. آن‌هایی که ادعای حقوق بشری می‌کنند ضد حقوق بشر عمل می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: الحمدالله ما به سمت تمدن نوین اسلامی در حرکت هستیم و همه زمینه‌ها برای تمدن بزرگ حضور و قیام حضرت مهدی(عج) فراهم می‌شود.

وی با اشاره به حادثه کشتار جمعی مردم در ۱۷ شهریور بدست رژیم ستم شاهی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۱۷ شهریور از ایام الله است و شاه فکر می‌کرد که انقلاب مردم را با کشتار خفه کرد اما غافل از اینکه انقلاب مردم قابل خفه کردن نیست.

محمودی رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، شهادت سبط اکبر امام حسن مجتبی(ع) و شهادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر را تسلیت گفت.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه اول نماز با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناه و معصیت به بیان جایگاه تقوا پرداخت و با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام گفت: تقوا جایگزین ندارد و تنها چیزی که می تواند انسان را نجات بدهد ایمان به قیامت و تقوای الهی است.

پایان پیام/۳۸۱۳/د

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول