اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مردم نمایندگانی از جنس شهید سلیمانی به مجلس بفرستند

امام جمعه کرمان گفت: یکی ازبهترین کسانی که می‌شود معرفی کرد برای مجلس که از جنس او انتخاب کنید، برای کشور که حلال مشکلات مردم باشد جنس شهید سلیمانی است.

مردم نمایندگانی از جنس شهید سلیمانی به مجلس بفرستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت:  روزی که مربوط به شخصیت عزیز و ارزشمندی که جمع ‌کننده همه خوبی‌هاست؛ دلیل بر این مدعا خود قرآن است آنجا که در قصه مباهله، زهرا (س) به‌عنوان زن برتر و نمونه انتخاب می‌شود؛ پیام بزرگ ماجرا این است که زهرا مستجمع همه خوبی‌ها و کمالات عالم است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: جامعه ما به جایگاه زن که نقش او در تربیت انسان و آرامش خانواده و اینکه سلامت خانواده حفظ شود و ده‌ها نقش ارزشمند دارد، توجه کند چون زهرا فقط سیده نساء نیست بلکه الگوی جامعه اسلام اعم از زن و مرد است.

وی با اشاره به انتخابات و آغاز تبلیغات کاندیداها، ابراز داشت: افرادی که نامزد شدند، ایثار کردند.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: مسئله اول مشارکت حداکثری مهم است وظیفه الهی ما است که در انتخابات حضور داشته باشیم فردفرد امت اسلامی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند، یکی از مهمترین توجهات انتخابات است که مشارکت کنیم و خوب‌ها را انتخاب کنیم و سهم و دینمان را ادا کنیم.

وی بیان کرد: مجلس قوی می‌تواند به جامعه خدمت کند و با تصویب قوانین رسیدگی به مشکلات مردم که وظیفه مجلس است را انجام دهد و در واقع وظیفه انسانی ما اقتضا می‌کند که شرکت کنیم.

علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: وظیفه انقلابی کسانی که انقلابی می‌اندیشند حضور در انتخابات است که به‌عنوان وظیفه‌ای بر گردنشان است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که شورای نگهبان به ما معرفی کرده صلاحیت‌های لازم را داشتند اما حد این صلاحیت‌ها را در کنار هم گذاشتن وظیفه ما است برای انتخاب اصلح.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای اربعین سردار اسلام سید شهیدان مقاومت سردار سلیمانی هستیم و افتخار کرمانی‌ها است که این شهید را از خود می‌دانند، یکی از بهترین کسانی که می‌شود معرفی کرد که از جنس او انتخاب کنید برای کشور که حلال مشکلات مردم می‌تواند باشد، جنس این شهید است.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های آن شهید خدمت در سنگر نظامی بود، ویژگی دیگر کار صادقانه و بی‌منت و بی‌ادعا برای مردم است و پرکاری در راستای اطاعت از رهبری دیگر معیار کاندید اصلح است.

علیدادی‌سلیمانی تأکید کرد: به صرف نگاه جناحی، به آدم‌ها رای ندهید به معیارهای اصلح انتخاب توجه کنید اخلاص و اخلاق دو شاخصه دیگر یک کاندیدای اصلح است.

وی در توضیحاتی گفت: نماینده‌ای را به‌عنوان نمایندگان استان شهیدپرور بفرستید که مخلص باشند و برای خدا کار کنند و آدم‌های متخلق باشند و تحول و برکت به وجود آورند همچنین خود را بدهکار انقلاب بدانند و نه طلبکار انقلاب، که این نماینده می‌تواند گره از کار جامعه باز کند اما طلبکار نظام و انقلاب گره می‌افزاید.

علیدادی‌سلیمانی همچنین به چند ویژگی دیگر یک کاندیدای اصلح اشاره کرد و بیان داشت:  جامعه به انسان‌های شجاع و متدین نیاز دارد، به کسانی که به منویات رهبری توجه کنند، فدایی انقلاب و رهبری باشند، به نصرت الهی اعتقاد داشته باشند تا در تصمیمات سخت و بین‌المللی نترسند و نلغزند و توجه به مسائل اصلی نظام داشته باشند و دشمن‌شناس خوبی باشند تا بتوانند خوب تصمیم بگیرند.

وی متذکر شد: حفظ اتحاد و همدلی باید در راس امور باشد و قاطبه جامعه به آن توجه کند.

انتهای پیام/3388/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول