اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

معرفی 152 پروژه اولویت‌دار کرمان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: ۱۵۲ پروژه اولویت‌دار استان به تفکیک دستگاه‌ها به ستاد کشوری فرماندهی اقتصاد مقاومتی معرفی شده که این تعداد قابل افزایش است.

معرفی 152 پروژه اولویت‌دار کرمان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه باید پروژه‌های اولویت‌دار سال آینده به فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور اعلام شود، اظهار داشت: ۱۵۲ پروژه به تفکیک دستگاه‌ها به ستاد کشوری معرفی شده که این تعداد قابل افزایش است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به معرفی ۲۵ پروژه اولویت‌دار برای امسال در استان افزود: میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این تعداد پروژه، یک‌هزار و 300 میلیارد تومان بوده است که تاکنون 513 میلیارد تومان آن برابر 39 درصد محقق شده است.

وی اشتغال ایجاد شده از محل این پروژه‌ها را بیش از 4 هزار و 800 نفر اعلام کرد و افزود: برای استان کرمان در سال جاری ۲۶۷ پروژه اولویت‌دار تعریف شد که 25 پروژه تایید شدند و از این تعداد هشت پروژه به بهره‌برداری رسیده و 6 پروژه نیز به‌خاطر عوامل مختلف فاقد پیشرفت مورد انتظار است.

رودری تعداد پروژه‌های اولویت‌دار سال آینده استان را 32 پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: عمده پروژه‌های سال آینده اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، برق، میراث فرهنگی، علوم پزشکی، فرودگاه، راه و شهرسازی و ... است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول