اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اتمام‌ پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: برای اتمام‌ پروژه‌های نیمه‌تمام در استان به ۳۳ هزار میلیارد تومان نیاز است.

اتمام‌ پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری امروز در نشست خبری مجازی با اشاره به اینکه  بر اساس برنامه ششم توسعه نرخ رشد اقتصادی سالانه استان کرمان ۸.۵ درصد عنوان شده است، اظهار داشت: از ابتدای برنامه ششم توسعه نرخ رشد اقتصادی استان کرمان ۲ درصد از نرخ کشوری قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان عنوان کرد: در برنامه ششم نرخ بیکاری استان کرمان ۹.۱ درصد تعیین شده بود اما این نرخ در استان ۱۱.۴ درصد است که ۲ درصد از نرخ تعیین شده برنانه عقب‌تر هستیم.

رودری ابراز داشت: نرخ تورم در استان کرمان نسبت به متوسط کشوری دو درصد پایین‌تر است هر چند طبق برنامه ششم قرار بود نرخ تورم در کشور تک رقمی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما در سال جاری  که برای افزایش و ارتقاء بهره‌وری در ادارات و دستگاه‌های دولتی به آن توجه ویژه داریم دولت الکترونیک است.

وی عنوان کرد:  در دستگاه‌های اداری و اجرایی استان تاکنون ۲ هزار و ۱۶۴ خدمت شناسه‌دار شناسایی شده که باید الکترونیکی شوند و از مجموع ۲ هزار و ۱۶۴ خدمت دستگاه‌ اجرایی تا کنون ۱۸۰ مورد الکترونیکی شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری ۶۵ خدمت دیگر دستگاه‌های اداری الکترونیکی می‌شوند.

رودری افزود: معین‌های اقتصادی از ابتدای شروع فعالیتشان در استان تاکنون میزان سرمایه‌گذاری آنها  تا ابتدایی سال جاری ۴۱۰ میلیارد تومان و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز میزان سرمایه‌گذاری معین‌های اقتصادی استان ۱۳۰ میلیارد بوده که این میزان یک سوم سنوات گذشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه معین‌های اقتصادی تاکنون در سطح استان یک‌هزار و ۲۳۰ شغل به وجود آمده است، ادامه داد: در سال جاری ۹۶ طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان به تصویب رسیده است.

رودری افزود: ۲۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای ۹۶ طرح اقتصاد مقاومتی که در سال جاری به تصویب رسیده، نیاز است.

وی با اشاره به اینکه برای اتمام‌ پروژه‌های نیمه‌تمام در استان به ۳۳ هزار میلیارد تومان نیاز است،  بیان داشت: از سال ۹۲ تا کنون 3 هزار و ۳۵۷ پروژه استانی، ۱۷۴ پروژه‌ ملی و 3 هزار و ۵۳۱ پروژه نیمه‌تمام در سطح استان کرمان وجود دارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول