اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی پروازهای منظم از فرودگاه بین‌المللی رفسنجان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: از آبان ماه به‌صورت آزمایشی هفته‌ای دو روز (شنبه و چهارشنبه) پروازها از فرودگاه رفسنجان انجام می‌شود در صورت استقبال پروازها افزایش پیدا خواهند کرد و پس از برطرف شدن کرونا پروازهای مشهد، کیش و عتبات عالیات آغاز خواهد شد.

راه‌اندازی پروازهای منظم از فرودگاه  بین‌المللی رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی در خصوص هماهنگی پروازهای فرودگاه رفسنجان اظهار داشت: در ادامه جلساتی که در تهران با مدیرعامل هواپیمایی زاگرس داشتیم قرار شد مسؤولان هواپیمایی زاگرس بازدید میدانی از فرودگاه  بین‌المللی رفسنجان داشته باشند و امکانات و ظرفیت‌های فرودگاه رفسنجان را از نزدیک ببینند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرودگاه رفسنجان یکی از فرودگاه‌های مهم استان و جنوب‌شرق کشور است، ادامه داد: باند این فرودگاه قابل فرود هواپیماهای غول‌پیکر و فرود در شب است.

وی تصریح کرد: ضمن بازدید از فرودگاه جلسه‌ای با مسؤولان شهرستان و آژانس‌ها و مدیران مس رفسنجان برگزار شد که قرار شد پروازها از آبان ماه آغاز شود و پیک پروازی در اختیار زاگرس قرار گیرد که چه ساعتی برای مردم رفسنجان بهتر است همچنین در صورت استقبال تعداد پروازها افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: مدیرعامل این شرکت قول همکاری مساعد در زمینه راه‌اندازی پروازها و همچنین سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و سیاحتی هم داده است.

وی عنوان کرد: فعلا به‌صورت آزمایشی هفته‌ای دو روز (شنبه و چهارشنبه) پروازها انجام می‌شود در صورت استقبال پروازها افزایش پیدا خواهند کرد و پس از برطرف شدن کرونا پروازهای مشهد، کیش و عتبات عالیات آغاز خواهد شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های هواپیمایی قابل اعتماد و با ضریب امنیتی بالاست، اضافه کرد: قرار است قیمت‌های پروازی کمتر از سایر شرکت‌ها باشد با توجه به امکاناتی که زاگرس در اختیار مسافران قرار می‌دهد یش‌بینی می‌کنیم از شهرهای همجوار هم مسافران پروازهای فرودگاه رفسنجان باشند.

افزایش پروازها از فرودگاه رفسنجان در آینده نزدیک

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان هم در این زمینه اظهار کرد: در حال حاضر دو پرواز از فرودگاه رفسنجان انجام می‌شود که به لحاظ زمانی منظم نیستند به همین دلیل ممکن است افراد نتوانند روی پروازها حساب باز کنند.

وی ابراز داشت: با توجه به زیرساختی که فرودگاه رفسنجان از  لحاظ فنی و خدمات دارد حیف است کارکرد اصلی خود را نداشته باشد که در این زمینه با یک شرکت هواپیمایی مذاکره کردیم و به هم‌اندیشی نسبی رسیدیم که به‌زودی به تصمیم اصلی که راه‌اندازی منظم و قابل اتکای پروازها از فرودگاه رفسنجان است، می‌رسیم.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: نتایج این مذاکرات به‌زودی به اطلاع مردم می‌رسد و در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای مردم داریم، فعلا برای دو پرواز منظم در هفته به‌گونه‌ای که کسانی که کار اداری در تهران دارند صبح بروند و شب برگردند، برنامه‌ریزی شده که پروازها انجام ‌شود.

وی بیان کرد: همه اطمینان داریم که پروازهای بیشتری صورت می‌گیرد که بعد از بیماری کرونا پروازهای مشهد، کیش و حتی پروازهای خارجی هم در دستور کار است که انجام شود، ضمن اینکه قرار است از لحاظ قیمتی قابل رقابت باشد که برای مردم جذابیت داشته باشد.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول