اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فولاد سیرجان یکه‌تاز لیگ برتر والیبال/بازگشت به صدرنشینی

بلندقامتان سیرجانی عصر امروز در تهران موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 حریف خود هورسان رامسر را شکست دهد.

فولاد سیرجان یکه‌تاز لیگ برتر والیبال/بازگشت به صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم والیبال فولاد سیرجان عصر امروز در دیدار با هورسان رامسر با ترکیب علیرضا بهبودی، رحمان داودی، آرمین تشکری، رسول شهسواری، محمد رضی‌پور، رامین خانی و صابر کاظمی پا به میدان گذاشتند.

در ست اول فولاد سیرجان موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ هورسان رامسر را شکست دهد، ست دوم هورسان با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد و در ست شماری‌ها دو تیم یک بر یک مساوی شدند، ست سوم این دیدار فولاد سیرجان توانست ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

 ست چهارم که همه چیز برای برد فولاد مهیا بود، اما فولاد سیرجان نتوانست پیروز شود و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ واگذار کرد تا برنده این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

در ست پنجم برتری شاگردان تندروان کاملا مشخص بود و فولاد سیرجان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۸ پیروز این ست و بازی شوند و در مجموع ست شماری فولاد سیرجان ۳ بر ۲ حریف خود را با شکست بدرقه کند.

فولاد سیرجان با این برد ۳۰ امتیازی شد و در صدر جدول جای گرفت.

تیم فولاد سیرجان در هفته آخر نیم‌فصل اول باید به مصاف خاتم اردکان ۱۱ امتیازی برود. فولاد اگر موفق شود از سد تیم اردکان عبور کند، قهرمان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر والیبال خواهد بود.

تیم والیبال فولاد سیرجان در مجموع ۳۳ ست برنده شده است و تنها ۱۱ ست را واگذار کرده است که در میان تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال، بیشترین برد ست‌ها و کمترین باخت ست‌ها در اختیار فولاد سیرجان است.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول