اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فارس من| پیشنهاد خرید توافقی محصول پیاز/راه‌اندازی غرفه عرضه مستقیم در تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: با توجه به مشکلات افت قیمت محصول پیاز پیشنهاد شد، خرید توافقی این محصول ۲ هزار و ۵۶ تومان انجام شود که در هفته آتی نتیجه نهایی آن اعلام می‌شود.

فارس من| پیشنهاد خرید توافقی محصول پیاز/راه‌اندازی غرفه عرضه مستقیم در تهران

سعید برخوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: به‌منظور بررسی وضعیت پیاز و همچنین جبران خسارات سرمازدگی و سایر مشکلات کشاورزی منطقه، نشستی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان، نمایندگان مردم جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل و هیئت مدیره بانک کشاورزی در محل وزارت جهاد کشاورزی'>وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: تمدید تسهیلات سرمازدگی، افزایش تسهیلات کشاورز کارت و اعطای تسهیلات برای صادرکنندگان پیاز از جمله موضوعات مهم این جلسه بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برخوری تصریح کرد: با توجه به مشکلات افت قیمت محصول پیاز پیشنهاد شد، خرید توافقی این محصول ۲ هزار و ۵۶ تومان انجام شود که در هفته آتی نتیجه نهایی آن اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی منطقه جنوب کرمان برای اولین بار در کشور به عنوان پایلوت کشاورزی قراردادی معرفی شد و سال آینده کشت برخی از محصولات بر اساس قرارداد انجام خواهد شد.

برخوری خاطرنشان کرد: جلسه مشترکی نیز با بسیج وزارت جهاد کشاورزی برگزار و مقرر شد با همکاری بسیج و میادین میوه و تره بار غرفه عرضه مستقیم، محصولات جنوب کرمان از جمله پیاز در تهران راه‌اندازی شود تا از این طریق با حذف دلالان سود بیشتری برای تولیدکنندگان داشته باشد.

به گزارش فارس، مخاطبان فارس من خبرگزاری فارس در ثبت سوژه‌ای، خواستار «لزوم تسهیل صادرات پیاز جنوب کرمان» در راستای حل مشکلات کشاورزان شده بودند.

انتهای پیام/80032/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول