اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: فردی که در این شهرستان اقدام به تیراندازی، نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شد.

دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در جیرفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا محمدرضایی امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد نزاع و درگیری، تیراندازی ایذای منجر به خسارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهرودان توسط فردی مسلح، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: با توجه به مشخص‌بودن هویت متهم، ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی سوابق این متهم مشخص شد وی  سوابق جرائمی از جمله سرقت، تخریب اموال خصوصی، درگیری با شهروندان ،ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ایذایی منجر به خسارت را در پرونده خود دارد و به همین سبب نیز تاکنون متواری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه دستگیری این فرد رضایتمندی مردم را به دنبال داشت خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و اجازه جولان به افراد هنجارشکن و قانون گریز را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت همچنین از افزایش ۳۵ درصدی کشف انواع سرقت و ۴۸ درصدی کشفیات موادمخدر در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: طی این مدت با به‌کارگیری توان اطلاعاتی و عملیاتی واحدهای تابعه و اشرافیت اطلاعاتی بر سارقان و مالخران در مجموع ۹۰۴ سارق شناسایی و ضمن دستگیری آنان هزارو۳۱۰ فقره سرقت کشف شد که در این زمینه نسبت به سال قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی کشف انواع سرقت در شهرستان بودیم.

این مقام انتظامی در ادامه موادمخدر را زمینه ساز و ریشه جرائم بسیاری برشمرد و گفت: برخورد و مقابله با سوداگران مرگ و فروشندگان موادمخدر یکی از مطالبات مردم از پلیس است که در این راستا ۶ تن و ۲۹۶ کیلوگرم موادمخدر در سال جاری کشف شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۸درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۳۱۲ خرده‌فروش موادمخدر و ۱۲۴ قاچاقچی دستگیر شدند که علاوه بر این افزایش قابل توجه کشفیات سوخت قاچاق را نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان"جیرفت"اشاره ای هم به تصادفات فوتی و جرحی درون شهری کرد و افزود: خوشبختانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط همشهریان در زمینه تصادفات جرحی ۱۴ درصد و تصادفات فوتی هم ۶۷ درصد کاهش سوانح داشته ایم که امیدواریم شهروندان نیز با توجه جدی تر به نکات ایمنی و خودمراقبتی در همه زمینه ها ما را در پیشگیری از جرائم یاری کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول