اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پایان پروژه ۵۰۰ واحدی مسکن محرومان در کرمان

آیین اختتامیه ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.

پایان پروژه ۵۰۰ واحدی مسکن محرومان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی ظهر امروز در آیین اختتامیه ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در روستای ماهونک شهرستان بردسیر که با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: رمز ماندگاری نظام نوپای جمهوری اسلامی؛ برکات دفاع مقدس، حضور و خودشناسی و توجه به توان داخلی است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان عنوان کرد: سال ۱۳۹۷ توافق ۷۴۶ واحد بین سپاه و کمیته امداد صورت گرفت؛ اما به‌دلیل افزایش نرخ مصالح و ...۷۴۶، واحد به ۵۰۰ واحد کاهش یافت و در دوران سردار ابوحمزه کلنگ‌زنی انجام شد.

صادقی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت‌زدایی، افزود: با حضوری که دستگاه‌های مختلف و در راس آنها سپاه دارد؛ در هفته دفاع مقدس در قالب قرارگاه اجتماعی امام حسن (ع) کارهای زیادی در استان کرمان انجام شد و از ظرفیت ارتش هم استفاده شد که دو مرتبه مانور جهیزیه برگزار شد و یک برنامه با محوریت کانون‌های مساجد صورت گرفت؛ همچنین فردا در منتهی‌الیه مرز کرمان با سیستان و بلوچستان با همکاری بسیج و وزارت نیرو برای اولین‌بار برق‌رسانی شده که خانه‌های محرومان از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: توافق‌نامه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم که مجری آن کمیته امداد استان بود که کار را به پیمانکاران و افراد مختلف واگذار کردیم، مرکز، اعتبار ۵۰۰ واحد را به میزان۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده بود و تصمیم گرفتیم برای ۲۴۶ واحد از اعتبار منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات استفاده کرده و عزتمندانه تمام ۷۴۶ واحد رابه انجام برسانیم که امروز مراسم جشن پایان احداث ۵۰۰ واحد را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول