اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری حمایت از زوج‌های نابارور در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مرکز نیکوکاری حمایت از زوج‌های نابارور در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری حمایت از زوج‌های نابارور در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه کمیته امداد مجموعه‌ای است که حجم سنگینی از فعالیت‌ها و مراجعین مردمی را دارد، اظهار داشت: هر زمان حجم مراجعین به سمت کمیته امداد بیشتر شود نشانگر این است که شرایط خوب نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به مشکل فرزندآوری برخی زوجین و هزینه‌های سنگین درمان ناباروری تاکید کرد: ما در کمیته امداد به این فکر افتادیم تا مرکز نیکوکاری تخصصی بشرا تحت عنوان حمایت از خانواده‌هایی که دچار مشکل فرزندآوری هستند را راه‌اندازی کنیم.

صادقی بیان کرد: مرکز نیکوکاری  تخصصی بشرا فردا صبح با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود و هدف از تاسیس مرکز نیکوکاری تخصصی بشرا این است که زوج‌های ناباروری که  در تامین هزینه‌های درمان دچار مشکل شده‌اند، حمایت شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: هیئت امنای این مرکز نیکوکاری همه از افراد شاخص استان هستند و امیدواریم در شش ماه آینده گزارش دهیم این تعداد زوج تحت درمان قرار گرفته و مشکل آنها حل شده است.

صادقی عنوان کرد: بعد از شیوع بیماری کرونا میزان مراجعات حضوری همکاران ما در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به منازل مردم با کندی پیش رفت و مردم به سمت استفاده از درگاه‌های الکترونیکی روی آوردند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد در راستای جلب مشارکت‌های مردمی از تمام قابلیت‌های موجود در جامعه از جمله کد  QRدر حال استفاده است و این کد به برای ۱۸۰ هزار مشترک صدقات ارسال شده و به این ترتیب مراجعات حضوری همکاران ما به درب منازل مردم به صفر رسیده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول