اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سردار فدوی: پیگیری سپاه برای انتقام سخت از قاتلان سپهبد سلیمانی ادامه دارد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روش‌های مختلفی را پیگیری می‌کند تا ببینیم چه زمانی مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است راضی می‌شوند.

سردار فدوی: پیگیری سپاه برای انتقام سخت از قاتلان سپهبد سلیمانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار علی فدوی عصر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان گفت: یک ماه دیگر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن ماه همه ملت گرامی می‌دارند و اصلی‌ترین شاخصه‌ای که در این ۴۳ سال می‌شود از آن یاد کرد اینکه همه ملت و امت اسلامی، وجه مربوط به انقلاب اسلامی را ایثار و شهادت بروز بیشتری پیدا کرده است که اثر آن پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی جبهه باطل شیطان بزرگ است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهدای کشور و کرمان، حاج‌قاسم و حاج قاسم‌ها و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و... را موید این هستند که فرهنگ جهاد و شهادت که فرهنگی است که مربوط به اسلام و ائمه معصومین است در نهاد مردم ما راه یافته است.

وی گفت: اصلی‌ترین چیزی که همه مردم دنیا دارند جانشان است و زمانی که ملتی به بلوغ و بصیرت رسیده باشند که برای اهداف والای دین و ارزش‌های اسلامی اگر لازم باشد جان حاضر است، بدهند، کسی بر این ملت پیروز نمی‌شود.

فدوی اظهار کرد: در همه جای کشور ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید حضور دارند و این حضور زنده است و از همه ما زنده‌تر هستند و این زنده بودن شهدا اثر وجودی و وضعی در جامعه دارد، انشاءالله در خیلی از موارد ملت ما طعم و حلاوت و شیرینی پیروزی را چشیدند و اگر در این روال‌هایی که در آن گرفتار هستند، طبق آن عمل کنند همین روال ادامه می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: آیا اگر در ازای شهادت حاج قاسم، ما رئیس‌جمهور آمریکا را بکشیم در ازای آن خواهد شد و اگر هزاران رئیس جمهور آمریکا و هزاران خبیث را، آیا در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه است؟

وی خاطرنشان کرد: روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روال‌ها و روش‌های مختلفی را پیگیری می کند تا ببینیم که چه زمانی مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی راضی می‌شوند و من فکر نمی‌کنم کسی راضی شود.

انتهای پیام/3388/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول