اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قاتل خاموش جان 2 جوان را در سیرجان گرفت/ حال 3 مصدوم هم مساعد نیست

گاز مونوکسید کربن جان 2 نفر را در شهرستان سیرجان گرفت و سه نفر را راهی بیمارستان کرد.

قاتل خاموش جان 2 جوان را در سیرجان گرفت/ حال 3 مصدوم هم مساعد نیست

نبی‌الله حیدرپور رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: امروز با اعلام گازگرفتگی ۵ نفر اتباع افغانستانی در نزدیکی پایگاه اورژانس، در کمترین زمان ممکن آمبولانس به صحنه حادثه اعزام شده و بعد از ارزیابی‌های اولیه و معاینه متاسفانه دو نفر جوان ۱۹ ساله فوت کرده بودند و ۳ بیماربا مسمومیت شدید بعد از انجام اقدامات لازم اولیه به مراکز درمانی سیرجان منتقل شدند.

وی گفت: این افراد از چراغ خوراک‌پزی که وصل به گاز کپسول مایع کرده بودند برای گرمایش خود استفاده کردند که دچار گازگرفتگی شدید شده بودند و حال مصدومان از حادثه هم مساعد نیست.

  رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی سیرجان در خصوص نحوه مواجهه با افراد دچار گازگرفتگی عنوان کرد: اولین اقدام، خارج کردن افراد مسموم از محل آلودگی و ورود آن‌ها به هوای آزاد است و برای این کار روی دهان خود را با دستمال مرطوب پوشانده و وارد محل شوید، درب و پنجره‌ها را سریعا باز کرده و با اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی تماس بگیرید و از دادن هر نوع خوراکی و نوشیدنی به فرد بیمار خودداری و از روشن کردن لامپ و آتش در محیط جدا خودداری کنید.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول