ریزش معدن کرومیت در منطقه چیلآباد ارزوئیه/ ۲ نفر محبوس شدند
رئیس اورژانس کرمان گفت: بر اثر ریزش معدن در منطقه چیلآباد ارزوئیه یک نفر مصدوم و دو نفر محبوس شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید محمدصابری رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: درپی ریزش معدن کرومیت، منطقه چیل آباد شهرستان ارزوئیه در ساعت ۱۳:۴۵ امروز پنجشنبه ۳۰ تیرماه، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم و بعد از رهاسازی به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان ارزوئیه منتقل شد. صابری افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر محبوس شدند که هماکنون تیمهای امدادی مستقر در منطقه در حال آواربرداری جهت رها سازی افراد گرفتار در زیر آور معدن هستند. انتهای پیام/۳۳۸۸/ب
17:13 - 30 تیر 1401