اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم تأمین مستمر گاز صنایع و معادن استان کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: کرمان به‌عنوان قطب تولید فرآورده‌ها و مشتقات معدنی و فولادی کشور، نیاز مبرم به تامین مستمر گاز برای صنایع و معادن خود دارد.

لزوم تأمین مستمر گاز صنایع و معادن استان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نفت، به لزوم تامین گاز مورد نیاز برای صنایع و معادن استان کرمان اشاره داشت و عنوان کرد: صنایع معدنی و فولادی استان کرمان دارای رشد چشمگیری هستند.

وی اضافه کرد: کرمان به‌عنوان قطب تولید فرآورده‌ها و مشتقات معدنی و فولادی کشور، نیاز مبرم به تامین مستمر گاز برای صنایع و معادن خود دارد.

 زاهدی از وعده عملی نشده چندین سال قبل مبنی بر اجرای خط یازدهم سراسری از سوی شرکت ملی گاز ایران سخن به میان آورد و ابراز داشت: انتظار داریم وزارت در خصوص برگزاری مناقصه جهت اجرای قطعه نخست خط مزبور به طول ۳۷۵ کیلومتر و سایز ۵۶ اینچ از استان هرمزگان(خط هفتم سراسری) تا خط ۴۲ اینچ ارسنجان – رفسنجان، اقدام کند.

 زاهدی همچنین در این دیدار، از کمبود شدید فضای آموزشی در کرمان سخن به میان آورد و با تاکید بر ضرورت بازسازی مدارس شهر کرمان، اظهار داشت: باید برای آن اقدام لازم صورت گیرد، علاوه بر این، توسعه هنرستان‌ها از اولویت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انتظار داریم کرمان در این زمینه مورد حمایت جدی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: هنرستان شهید شبستری کرمان از قدیمی‌ترین هنرستان‌های این استان است و در مرکز شهر کرمان وضعیت نامناسبی دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخریب و بازسازی این هنرستان نیاز فوری بوده و از وزارت نفت می‌خواهیم نسبت به تامین اعتبار آن، اقدام لازم را صورت دهد.

 اوجی وزیر نفت نیز ضمن قول پیگیری در خصوص تأمین گاز گفت: موضوع هنرستان بررسی و در قالب برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به کرمان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول