اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خبر خوب| بازگشت کارخانه روغن خوراکی سیرجان به چرخه تولید/ ۳۰۰ کارگر مشغول به کار شدند

کارخانه تولیدی روغن مایع خوراکی در سیرجان پس از ۹ ماه تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و اکنون ۳۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

خبر خوب| بازگشت کارخانه روغن خوراکی سیرجان به چرخه تولید/ ۳۰۰ کارگر مشغول به کار شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سید جمشید میرسلیمی مدیرعامل کارخانه تولید رغن مایع در سیرجان امروز اظهار کرد: با مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان موفق شدیم خطوط تولید را بهینه‌سازی و راه‌اندازی کنیم و ماهیانه ۳ هزار تن روغن تولیدی را به اقصی‌نقاط کشور و به بازار مصرف برسانیم.

 وی افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید راه‌اندازی خطوط تولید اولویت اصلی کاری ما قرار گرفت تا بتوانیم اشتغال بیشتر و تولید بالاتری داشته باشیم.

محمد ضیغمی مدیر این کارخانه هم عنوان کرد: در ۹ ماهه سال گذشته این کارخانه به‌دلیل مشکلات مالی تعطیل شد اما با تامین این منابع مالی و سرمایه موفق شدیم کارخانه را به چرخه تولید برسانیم و بیش از ۳۰۰ نفر کارگرمشغول به‌کار شدند که ۸۰ نفر از این کارگران از مددجویان بهزیستی هستند.

در ادامه کارگران شاغل و کارگران مددجوی بهزیستی و رانندگان خودروهای سنگین که بار را به سراسر کشور حمل می‌کنند، اشتغال‌شان در این کارخانه را نویدبخش رونق زندگی خود عنوان کردند.

به گزارش فارس،  این کارخانه قریب به ۳ دهه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان فعالیت دارد که در سال گذشته به‌دلیل کمبود منابع مالی و مشکلات ناشی از اقتصاد بیش از نه ماه تعطیل شد و بارها موجب اعتراض و تجمع کارگران شد که از سه ماهه آخر سال جاری فعالیت خود را مجدد آغاز کرد و امسال هم روند تولید را افزایش داده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول