اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نام «سردار سلیمانی» در تاریخ باقی خواهد ماند

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه گفت: سردار سلیمانی، سربازی فداکار و یکی از رزمندگان تربیت‌شده مکتب حضرت امام(ره) بودند که برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند.

نام «سردار سلیمانی» در تاریخ باقی خواهد ماند

محمدنظر عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از فرماندهان در مقیاس بین‌المللی و بسیار تاثیرگذار بود که هیچگاه به منافع خود فکر نمی‌کردند با تمام وجود در اختیار دفاع از دین خدا بودند.

وی با اشاره موج، خروش، تالم و تاثر ملت غیور ایران پس از انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی، گفت: از لحظه‌ای که خبر شهادت حاج قاسم منتشر شد همه مردم ایران از اقوام، اقشار و سنین مختلف متاثر شده‌اند.

 فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه ادامه داد: اکثر کسانی که در غم از دست دادن این سردار رشید گریستند حتی یک‌بار ایشان را از نزدیک ندیده‌ بودند، اما رفتار حاج قاسم در روح و روان مردم تاثیر گذاشته که همه احساس می‌کنند فرزند، پدر و بردار خود را از دست داده‌اند، ملت ایران یکپارچه متاثر هستند.

وی ادامه داد: بهترین، رساترین و گویاترین پیامی که شهادت سردار سلیمانی دارند این احساسی است که مردم ایران نسبت به این سرباز فداکار، یکی از رزمندگان تربیت‌شده مکتب حضرت امام(ره) دارند.

عظیمی، سردار سلیمانی را از فرماندهان شجاع و بنیان‌گذاران ایستادگی در برابر استکبار و معمار مقاومت توصیف کرد و افزود: همواره در طول تاریخ شاهد حوادث مختلفی بوده‌ایم اما برخی از حوادث به خاطر محتوی و مبنای خاصی که دارند برجسته‌تر از دیگر حوادث ثبت شده و در ذهن‌ها ماندگار می‌شود؛ همچون نام «سردار قاسم سلیمانی» که برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: حاج قاسم یکی از فرزندان این ملت قهرمان در مکتب امام(ره) تربیت شده بودند، امامی که با دست‌خالی با حداقل امکانات به خاطر اخلاص، تقوا، توکل و عمل بر دل‌های مردم دنیا تاثیر گذاشتند و امام مسلمین شدند.

عظیمی، انقلاب اسلامی را انقلابی مبتنی بر باورهای دینی برای دفاع از حق و حقوق دانست و گفت: حرکت ملی ایران، حرکتی مبنی بر باورهای دینی اعتقاد و برحق است همین سبب شده ملت ایران امروز در صحنه‌های مختلف به‌خصوص در دفاع از حرمین شرفین ایستادگی کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای به جلسه شورای هماهنگی با حضور آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان داشت و گفت: در این جلسه مقرر شد فردا، یکشنبه راس ساعت 10 صبح مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور آحاد مردم در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول