اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شهادت سردار سلیمانی سبب انسجام و وحدت ملی شد/ تمامی ملت سلیمانی شدند

استاندار کرمانشاه گفت: دشمن نمی‌دانست «شهید» قاسم سلیمانی به‌مراتب قدرتمندتر و قوی‌تر از قاسم سلیمانی خواهد بود؛ امروز تمام مردم ایران می‌گویند ما هر کدام یک قاسم سلیمانی هستیم.

شهادت سردار سلیمانی سبب انسجام و وحدت ملی شد/ تمامی ملت سلیمانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور جمعی از مسؤولان و نمایندگان برخی صنوف برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی نمادی از اقتدار، صلابت سخت‌کوشی و از خودگذشتگی برای کشور ما بود.

وی افزود: سردار سلیمانی علاوه بر این‌ها نماد تواضع هم بود؛ رزمندگان لشکر ثارالله کرمان ایشان را به عنوان پدر خویش می‌شناختند.

استاندار کرمانشاه، اقدام آمریکا در ترور شهید سلیمانی را یک اقدام احمقانه دانست و تصریح کرد: این که رئیس جمهوری دستور تروریستی صادر کند و از طرف دیگر بگوید ما به دنبال جمع کردن تروریست هستیم؛ بسیار با هم منافات دارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد،: همه مردم توقع پاسخ سخت دارند؛ ولی ما نباید عجله کنیم و مطمئناً مسؤولان در فکر انجام این کار هستند.

وی بیان کرد: دشمن نمی‌دانست «شهید» قاسم سلیمانی مراتب قدرتمندتر و قوی‌تر از قاسم سلیمانی خواهد بود؛ امروز تمام مردم ایران می‌گویند ما هر کدام یک قاسم سلیمانی هستیم.

بازوند تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی سبب انسجام و وحدت ملی شده است و قطعاً آمریکا از این اقدام احمقانه خود پشیمان خواهد شد.

وی سردار شهید سلیمانی را بزرگ مردی دانست که سال‌های سال نخوابید تا ما خوب بخوابیم و مردم را برای شرکت در مراسم تجلیل از این سردار بزرگ که فردا راس ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار می شود دعوت کرد.

*انتقال شهرک مشاغل دیزل‌آباد نیازمند عزم جدی اصناف است

استاندار کرمانشاه در ادامه، اظهار داشت: سال‌هاست موضوع انتقال شهرک مشاغل دیزل‌آباد کرمانشاه در دستور کار قرار داشته ولی به دلایل مختلف تاکنون این طرح اجرایی نشده است.

وی افزود: با انتقال اصناف فعال در شهرک مشاغل دیزل‌آباد، یک منطقه وسیع در دل شهر،  آزاد می‌شود و ساماندهی مناسب این منطقه می‌تواند یک تاثیر بسیار مثبت در اقتصاد کرمانشاه داشته باشد.

وی یادآور شد: متاسفانه تاکنون برنامه مدونی برای انتقال شهرک مشاغل از سوی صنف‌های فعال در این شهرک به مدیریت ارشد استان ارائه نشده و عدم وجود یک عزم جدی، بزرگترین مانع برای این جابجایی است.

این مقام عالی استان افزود: در اولین گام باید اصناف مربوطه با جابجایی واحدها در یک مدت زمان معین 6 ماهه تا یک ساله به شکل رسمی اعلام موافقت کنند، در ادامه مدیریت ارشد استان برای دریافت مجوزهای لازم برای ایجاد شهرک جدید مشاغل از طریق وزارت صنعت و معدن و هیأت دولت اقدام خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ناحیه شرقی شهر کرمانشاه در مجاورت دهکده لجستیک، راه آهن و بزرگراه قرار دارد دارای توجیه بسیار مناسبی برای ایجاد شهرک جدید مشاغل است.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش فرش را یک ظرفیت برای توسعه استان دانست و گفت: فرش از ارزش افزوده و ظرفیت اشتغالزایی بسیار مناسبی برخوردار است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مهم‌ترین مانع برای رونق گرفتن این صنعت عدم شکل‌گیری یک بازار مناسب برای فروش محصولات است که در گام اول این مشکل باید مرتفع شود.

 وی تاکید کرد: مدیریت ارشد استان با در پیش گرفتن سیاست‌های حمایتی و ارائه مشوق‌هایی مانند تسهیلات ارزان قیمت از توسعه صنعت فرش کرمانشاه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول