اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا همچنان با تازه نفس کردن خود نفس می‌گیرد/ مرگ 6 کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کووید 19

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی شبانه روز گذشته ۶ نفر از هم استانی‌ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند.

کرونا همچنان با تازه نفس کردن خود نفس می‌گیرد/ مرگ 6 کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کووید 19

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند و جمع موارد مثبت بستری به ۳ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

ویبا بیان اینکه هم‌اکنون ۲۲۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۶ نفر از هم استانی‌ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۱۲ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰ هزار و ۵۵۸ نفر بستری و ۹ هزار و ۸۳۰ نفر نیز بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۴۵ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول